Rabu, 2 Mac 2016

CERITA LAMA DARI WSJ








SOKONG BETUL

MANA BUKTI?

SEMUA FITNAH

SEMUA TOHMAH
APA JADI BILA
BUKTI SAMPAI?
kah kah kah


WSJ ulang dakwaan lama tanpa bukti, kata Putrajaya

The Wall Street Journal (WSJ) kini menjadi alat untuk pemain politik tertentu yang sedang mencari peluang merosakkan reputasi Najib untuk kepentingan peribadi, kata Putrajaya hari ini.
Ia berkata demikian sebagai respons kepada pendedahan terbaru dibuat akhbar perniagaan yang berpangkalan di Amerika itu yang mendakwa Najib menerima lebih daripada AS$1 bilion dalam akaun peribadinya.
Menurut satu kenyataan yang dikeluarkan Pejabat Perdana Menteri hari ini, "kempen anti Najib bermotifkan politik" gagal kerana peguam negara Malaysia sudah pun mengesahkan dana yang diterima adalah sumbangan dari Arab Saudi. 
"Ini disahkan pelbagai pihak berkuasa yang sah yang menjalankan siasatan menyeluruh.
"Ini termasuk pihak berkuasa Malaysia yang pergi ke Arab Saudi memeriksa dokumentasi dan menemubual anggota keluarga diraja dan pegawai-pegawai yang menguruskan sumbangan itu.
- See more at: http://www.site2unblock.com/service/page.php?u=oIPF8t%2Ftp7cN6P0%2BneROA2KM2yXH3HNVn42J4sc44ksbnild8j9K%2FqaObrwyF%2FyffXdA0mYa5rGG3eD233hdH1yFC5SMn%2BLoTWNT%2BOaUjyrSVXCF4Pmm3SgEyz06WF34&b=5#sthash.JZu0CpaJ.dpuf

KAH KAH KAH

woit
ini akhbar zionis kapir laknat
anti islam
anti melayu
anti bumiputera
anti najib
WSJ cemburu kita ada PROTON
cemburu kita ada KLCC
cemburu kita ada LRT
lepas ini kita ada MRT
kah kah kah
malaysia ada rithuan bakku tee
amerika cemburu duit kita banyak
amerika 1 dolar duit kita jadi 5
kah kah kah
KAH KAH KAH


-------------

Tiada ulasan: