Rabu, 27 April 2016

MANA PUNAH SEHAT NAJIB




INI SUARA

SIAPA?

MANA SUARA

HAJI HADI



Sampai bila kita perlu bayar gaji Najib?

 | April 27, 2016
Perdana Menteri selaku Menteri Kewangan terus membisu dan tiada sebarang komen berhubung isu terbaru melanda 1MDB yang gagal bayar hutang AS$50 juta.






PETALING JAYA: PAS hari ini mempersoalkan adakah rakyat perlu terus membayar gaji Najib yang dianggap Menteri Kewangan ‘terhebat’ di negara ini.
Ini kerana, kata Timbalan Presiden PAS  Tuan Ibrahim Tuan Man, Najib hanya mendiam diri apabila 1MDB diisytiharkan ingkar selepas gagal membayar faedah AS$50.3 juta untuk berbilion-bilion dolar yang dijamin oleh International Petroleum Investment Corporation (IPIC).
,
Tambahnya, Najib juga membisu apabila laporan akhbar Singapura mendedahkan Presiden yang juga Pengarah Eksekutif Kumpulan 1MDB, Arul Kanda Kandasamy telah memaklumkan kepada Perdana Menteri bahawa kerajaan terdedah kepada hutang lebih AS$6.481 bilion kepada Abu Dhabi.

KAH KAH KAH

woit

mana suara

punah sehat

kah kah kah

mat sotong 

apa dah jadi?

MAT SOTONG
---------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat sotong buat apa lagi?? Buat pekak la. Bulan2 masyukkkk 100k. Lu nak mampos, ada mat sotong kesah?

Kalo lu mampos, dia boleh sembahyangkan ja. Lps tu, lu pegi mampos la.

Tanpa Nama berkata...

biasa lah DUNYA

ada MASYOOOOKKKK tak payah susah susah

yang penting boleh jadi MAT BOROI

OH MY LOL

Tanpa Nama berkata...

Aduiiii tukar gambar lain le...al-tontoni al-porno al-vellfire pulak kau letak kt bawah tu...letak muka anina minah al-langkawi lagi selera tengok hahaha

Tanpa Nama berkata...

Belum pernah dalam sejarah, pemimpin2 melayu dan Islam menjadi bodoh dan BEBAL seperti skrng. Cakap berdegar2, guna ayat2 Quran dan hadis, cakap pasal nilai selama ini seolah2 dia seorang yang tahu dan amalkan. Cakap tak serupa bikin. Mereka tahu apa yang berlaku tetapi mereka buat2 tak tahu sebab wang dan jawatan. Dah terdedah dah kaki Zina, kaki porn, kaki rasuah dan macam2 lagi. Harini diaorang cakap suruh Kita dengar dan ikut tetapi mereka sendiri tak lakukan. Hipokrit!