Rabu, 3 Ogos 2016

KES BODEEEK




BETUL TAK

APA GUA

CAKAP DULU

KES INI AKAN

MEREBAK


Polis henti siasatan dakwaan konspirasi guling PM

SHAH ALAM - Polis telah menghentikan siasatan berhubung laporan polis dibuat Naib Ketua Pemuda Umno Khairul Azwan Harun yang mendakwa ada konspirasi menggulingkan Najib.

Ketua Polis Negara  Khalid Abu Bakar berkata, keputusan menghentikan siasatan diambil selepas didapati Khairul Azwan membuat laporan hanya berdasarkan kepada andaian dan dengar cakap (hearsay).

"Polis sudah rakam percakapan Khairul Azwan dan kami dapati dia buat laporan berdasarkan andaian...dia tidak dapat kemukakan bukti seperti yang didakwa dalam laporannya.

"Kami tidak boleh jalankan siasatan berdasarkan kepada andaian, jadi polis tidak berhajat untuk teruskan siasatan dan telah hentikan (siasatan) minggu lepas," katanya..

KAH KAH KAH

INI KES BODEK

YANG GAGAL

KAH KAH KAH

KES BODEK 

MAKAN TUAN

KAH KAH KAH



-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kes umngok sehari dua bole selesai, kes pembangkang panjang-panjaaang dipanjaaangkaan.

Dunia akhir zaman bila fitnah menjadi-jadi, apa idaknya bila yang betul pun dikatakan fitnah, dimeriahkan lagi dengan andaian-andaian yang dipopularkan.

Tanpa Nama berkata...

Azwan dan pemuda nak kenakan najib supaya 3 tansri akan dedahkan siasatan kejahatan najib dlm mahkamah..najib arahkan khalid tutup kes alasan pengadu tiada bukti..keje polis cari bukti bukan pengadu..