Sabtu, 29 Oktober 2016

KERENAH EEE LAGI





JUMPA EEE

JUMPA EELAR

KETUK DUA2

SEKALI


f.b

Dalam kumpulan gangster pun ada sumpah simpan rahsia, ahli yang membocorkan rahsia akan menerima hukuman. Tetapi kepada kita, yang membocorkan rahsia itulah yang patut diberi penghargaan.













Azeez Rahim berkata Muhyiddin dan Husini mungkin kebal di dalam Dewan, tetapi mereka mungkin mungkir Akta Rahsia Rasmi dan Akta Hasutan
KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Umno,  Abdul Azeez Abdul Rahim hari ini mempertikaikan dua bekas menteri yang membangkitkan isu 1Malaysia Development Berhad dalam perbahasan Bajet 2017.
Dalam ucapan bahasnya, Azeez (BN-Baling) mempertikaikan mengapa bekas timbalan perdana menteri Muhyiddin Yassin (PPBM-Pagoh) dan bekas menteri kewangan II Ahmad Husni Hanadzlah (Umno-Tambun) tiba-tiba prihatin akan perkara berkaitan 1MDB.
Beliau mengingatkan kedua mereka akan sumpah kerahsiaan yang mereka ikrarkan semasa menjawat portfolio kementerian masing-masing.
“Sebelum ini kamu pertahan 1MDB, sekarang kamu persoalkan? Kamu yang sepatutnya menjawab





----------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gwa ada cash RM 260,000.00 tapi belom daftar tabung, tahun depan gwa nak ambil haji boleh tak.gwa dengar eee ada quota boleh potong Q...saje tanya

Unknown berkata...

Jenis mamak ni la ambil watak Mendelar zaman Hang Tuah.kerja bodek dan kira duit.. SPM pun boleh jadi menteri pasai pandai jilat pungkok.

Melayulah sangat tu berkata...

Menteri yang mempertahankan najib /1mdb mestilah naik pangkat macam kamu eeee. Yang kena buang mesti disebaliknya. Keling mengaku melayu!!!!

Tanpa Nama berkata...

KHOR DHING GHELL ini jaga TABONG UJI MAGIK juta juta kan.....

Kalau dah KHOR DHING GHELL tuk , Rakyat kira sedekah saja lah

Tanpa Nama berkata...

Aku nak ucapkan selamat menyambut hari Deepavali kt enchik Abdul Azeez.....dgn ucapan, duit tabung haji ada bocor ka, kalu bocor...bocor kt mane....

Tanpa Nama berkata...

Molek lantik pariah azeez raheem jadi menteri wang. Dio ni loyar ke nk kenakan muhyidin n husni?? Eeee geli geleman ako. Hihihi

Tanpa Nama berkata...

Memang terrer la eee neee putarrr. Deeea cakap, Kamu yang sepatutnya menjawab. Hah! Eeetu sebenarnye satu putaran keeelas (kilas, bukan kelas) yang secara deeeam tak berape senyap, telah menghentam, atau telah membuka peeentu gerbang penuh ukiran serta lampu leeep lap sebagai laluan karpet merah bangla untuk muhiddin dan lebih lageee husni, untuk menghentam habeeesan kepala botak najeeeb. Eeeneee sebenarnya lampu heeejau dareee puak eee umno untuk sesseee hentaman dimulakan. Eeetu sebenarnya kad jemputan dareee puak eee umno supaya perincian 1mdb dibongkar sepenuhnya dalam parleeemen. Jadeee sekarang neee bola di kakeee husni. Adakah husni akan lebih berani?