Isnin, 10 Oktober 2016

SELAMAT KAN DIRI DULU





JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG JENG

BERITA BAIK

UNTUK NEGARA


Yakin lebih ramai pemimpin Umno sertai Bersatu

SHAH ALAM - Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu),  Dr Mahathir Mohamad yakin lebih ramai ahli, pimpinan dan ketua bahagian daripada Umno akan menyertai partinya.

Bercakap dalam temu bual eksklusif bersama Sinar Harian semalam, Mahathir berkata, sesetengah pimpinan Umno masih kekal dalam parti rumpun Melayu itu hanya kerana bimbang menghadapi tekanan dari Najib Pengerusi Umno.

"Mereka berada dalam keadaan takut. Mereka nyatakan sokongan kepada kami tapi mereka takut untuk jadi ahli kerana mereka tahu mereka akan berdepan tekanan daripada Najib.

[ARTIKEL BERKAITAN: Berpuluh ribu sudah sertai Bersatu]

"Walaupun mereka sokong Bersatu, untuk tanda tangan borang (menjadi ahli Bersatu) akan ada masalah kerana mereka takut macam-macam tindakan akan diambil oleh pihak sebelah sana," katanya.

Bagaimanapun kata Mahathir lagi, beliau tahu lambat laun pemimpin-pemimpin yang dikatakan ini akhirnya akan meninggalkan Umno dan bersama Bersatu.

"Saya yakin yang mereka akhirnya akan keluar dari Umno nanti.

"Kalau pun mereka tidak keluar dari Umno, saya percaya pada PRU akan datang mereka akan undi parti lawan dan bukannya parti Umno," katanya lagi.

LOMPAT LARI

TERJUN LONCAT

CABUT SEBELUM

FBI TANGKAP

NAJIB ROSMAH

SELAMATKAN

DIRI ANDA DULU

KAH KAH KAH




-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini mudah..tunggu umum saja PRU. Dlm 2 minggu tu, masuk je BERSATU beramai2, xdak sapa nak lagi jadi calon walau dedak dah ready 9-15 juta setiap parlimen.