Khamis, 5 Januari 2017

TULISAN YANG GAGAL






TULISAN GAGAL
sejak umur 14tahun. di tahun 2000 aku mula membaca tulisan2 hang. sejak dari tu jugaklah aku selongkar cari apa saja yang hang tulis sampailah skrg ni aku berumur 31 aku kagum dgn cerita dan gaya penulisan hang. tapi hari ni aku frust.

tulisan ni gagal. kosong. takdak cerita. mcm ni punya story pun boleh terbit kat suara keadilan? aduh come on isham...... jangan ulang mistake ni lagi on DARI DANG WANGI KE JINJANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/5/17

BACA DISINI:

http://tukartiub.blogspot.my/2017/01/dari-dang-wangi-ke-jinjang.html

www.malaysiakini.com/columns/368089

---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Karyawan tidak pernah meminta publik menyukai seluruh hasil karyanya. Seperti karya Shakespeare, bukan semua peminat Hamlet akan meminati King Lear. Minat atau tidak, yang pasti tulisan2 TT itu adalah catitan jujur dan tanpa hiasan palsu

Tanpa Nama berkata...

memang gagal.. takut ng si armand laa tu.. btol ke lawyer si armand dtg mase korg tdo?? ntah2 si armad klentong je kot.. kasi tambah lemak sket ko punyer cte tu.. penulisan ko dh setaraf budak kne jail seminggu tu.. sape name eh.. anak anang tu.. spptnye lg gempak.. bior musuh berkokok menafikan.. penulisan ni aku bg 2/10 je ok.. kipidap bro..

DIDI KOTA BELUD berkata...

cerita dlm penjara dgn bantal botol kosong buat tidur itu mencurigakan aku.gwa pun biasa masuk.
tapi paling witwiew pun buat bantal.. baju atau seluar aku sendiri...mcm aku ....tak suka pakai spender...merasalah...
kakakkakakakak...nak pakai apo...abis...burung aku nak letak mana..takan nak tunggu some one cakap...PICK UP THE SOAP..LOVVVVER....kakakkakakakaa.......tips......nak tidur lokap..muka kena bengis..walaupun tidur...
kakakkakaka..