Ahad, 4 Jun 2017

CAKAP TERANG DAN JELAS










CAKAP TERANG

CAKAP JUJUR

SENANG FAHAM

MARI BERSAMA 

KITA TERAJANG

NAJIB ROSMAH



Negara perlukan 'pemandu' baharu: Pas

SHAH ALAM - Pas berpandangan negara memerlukan 'pemandu' baharu bagi memastikan negara dipandu ke arah jalan yang lurus.

Timbalan Presiden Pas,  Tuan  Haji Ibrahim Tuan Man berkata, ini kerana menurut hemat mereka, pemandu sedia ada ketika ini sengaja mengekalkan rakyat dalam keadaan sakit.

Malah katanya, pemandu itu juga pada masa yang sama berlakon menjadi doktor tunggal yang dapat memberikan panadol menyebabkan rakyat terpaksa bergantung padanya.

"Itulah kaitan sebenar antara GST dan BR1M. Kita mengakui bahawa kepimpinan negara yang diterajui oleh Umno-BN adalah punca kepada masalah negara.

"Namun, perkara yang lebih penting pada waktu ini ialah membantu rakyat bagi memahami situasi yang berlaku dalam negara kini," katanya dalam satu kenyataan hari ini.


SAPA SOKONG

NAJIB ADALAH

MUSUH LAKNAT

SAPA NAK JADI

PENASEHAT

NAJIB JUGA 

MUSUH LAKNAT

TAK PERLU

KIAS KIAS

KITA TAK ADA

BANYAK MASA




------------------

4 ulasan:

Unknown berkata...

Sama sama .. (keduanya) .."PENGHIANAT"..kepada agama /bangsa dan negara.......
(Kalau kat negara China ni.ii..kena firing squad/hukuman bunuh)

Nazrio berkata...

Tah.. !! BanyaK sangat bunga2 TerbeLit nanti, Orang taK pas pun posa juga, x beLit2 pun

Tanpa Nama berkata...

Adakah bn aka najib akan segera menambah dedak pada haha dan/atau geng supaya buat operasi memuntahkan titm dari perot gendut pas agar tiada lagi suara sumbang mencabar kedudukan selesa najib? Sila letak nombor rujukan pada setiap tong deram dan kampit simin.

Tanpa Nama berkata...

Ada eloknya operate dan buat caesarean lagi pada TG Marang. Bagi MC panjang sikit. Pakar jantung IJN kena kerapkan appoinment dan surgery 12 ke 30 kali TG Marang. Bukan niat apa.. kita nak dia sihat dan boleh kerja rajin untuk Islam dan rakyat Marang.