Isnin, 5 Jun 2017

RAMAI FREELOADER








RAMAi

katogiri free loader nie memang terlalu ramai di msia, atas sampai bawah, semua nak free, keta nak free, driver nak free, tol nak free, minyak free, makan free masyuk free, begitu lah uno nak melayu, bergantung gangtungan, sejak.merdeka, kalu melayu maju tak payah harap uno pon, kan? 


FREE

kah kah kah...melayu masih.miskin, bagi lah buah kurma sikit, kain pelikat cop gajah mada,duit raya sikit, nak sampai raya beli daging sikit sedekah sedekah konon lah, tapi uno dok rembat setiap saat..


LOADER

dijual melayu kpd cihna...komuis atau dak citer lama, semua bokeh kalau ada pulus pak....kah kah kah idup agi.idup agi.ngelaban ..nyirup kitai tuak nyamai tok on 
RAMAI FREELOADER
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/5/17






----------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mangsa dera UPNM ada ‘laptop’ sendiri, ibu sanggah bomoh#$%^&
kebebalan kebodohan kebahlolan kedunguan kebenakkan kebengapan merebak dpd U kat sintok ker U kat KL. apa punya turr.

DIDI KOTA BELUD berkata...

aku suka hasut guna ayat ni...kalau aku masuk rumah ko..curi 10 hinggit kalau kau tangkap aku apa ko buat..mesti ko pukul aku sampai matikan...BN curi duit ko setiap saat..24..7...369 hari apasal ko tak bunuh BN nuuu....sesiapa saja aku jumpa terutama yg ada chop lembu kek dahi mesti aku taskirahkan...hehehehehe