Selasa, 6 Jun 2017

RAMAI TAK FAHAM




NAK BUANG

ISA SAMAD

MUSTAHIL


Isa Samad dan masalah Felda hari ini


KETIKA rombakan Felda dibuat pada bulan Januari 2017, PAS telah menyatakan tidak bersetuju dengan tindakan Najib mengekalkan Isa Samad sebagai Pengerusi Felda Global Venture Holdings Berhad (FGV).
PAS meramalkan Shahrir dan Isa bakal bertembung, dan ini akan satu persaingan politik yang tidak perlu di dalam Felda yang bakal merugikan Felda dan khasnya peneroka.
Mengekalkan Isa di FGV akan menyebabkan Shahrir Abdul Samad sukar melaksanakan langkah-langkah memulihkan Felda.
Sepatutnya Isa perlu dibuang terus daripada Felda.
Oleh itu, pertembungan antara Isa dan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Felda Global Ventures Holdings Bhd (FGV)  Zakaria Arshad tidaklah menghairankan, malah sudah dijangka.
Banyak masalah Felda hari ini kebanyakannya datang daripada FGV dan pengurusan Isa.

RAMAI TAK

FAHAM POWER

ISA SAMAD INI

MAT ISA INI

AMAT GAGAH 

CUKUP POWER

DIA DAPAT

BANTUAN 

SUARA MERDU

ZIANA ZAIN

FAHAM TAK?

KAH KAH KAH







-------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Size doesn't matter yo kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Saya cukup tak sangka suara jenna jane yang melalak macam nak putus urat kentut tu boleh pula menjadi sumber inspirasi pada isa pendik. Hebat rupanya legenda jenna jane. Tapi ingat pada legenda lady diana, berakhir awal dengan kemalangan ngeri. Jenna jane jaga jaga bukit, hutan dan c4 ye?

Tanpa Nama berkata...

TT tlg buat pencerahan. Ramai gen
muda tak faham. Teloq siapa dah kena cekup

Lone ranger pomen berkata...

Assalamualaikum. Terima kasih kepada respon2 dan nasihat utk saya. Tentu tertanya tanya kan. Kenapa sampai 8 bulan. Kebanyakkan org melayu ni dah disetkan dlm otak dia utk membalas budi. Saya bermula dari tempat tu 5 tahun lepas. Dulu ok. Cuma tak tau kenapa sejak tahun lepas terlalu banyak alasan. Dan alasan yg terbaru pada jumaat lalu membuatkan tak terkata. Dan yg membuat saya tersedar. Mamber lain cakap, kalo ko rasa termakan budi dgn dia org. Ko bagi je la bon**t ko kat dia. Ok trrima kasih lagi sekali. Dan kenapa sampai bulan 4. Pasal utk bulan 5 aku dah pegang lori dia 2 biji. No money no lori. Hahhha.