Ahad, 18 Jun 2017

SIAPA RAHMAN DAHLAN






MENTERI

RAHMAN

DAHLAN

SAHKAN 

OFFICER MO1

IALAH NAJIB



Ugutan saman Rosmah hanya cubaan gertak pengkritik, kata peguam



Peguam Siti Kasim individu atau penerbitan akan hanya boleh dikenakan tindakan undang-undang jika mereka membuat dakwaan subjektif yang tidak boleh dibuktikan di mahkamah.
“Jika mereka dakwa dia belanja mewah daripada 1MDB, ia cerita lain. Tetapi itu pun, jika dia saman berdasarkan fakta yang dia bukan penerima wang berkaitan 1MDB, peguamnya akan perlu mengemukakan bukti,” katanya.
Siti yang juga aktivis hak asasi manusia berkata tidak ada lagi isu undang-undang dalam menamakan Rosmah sebagai isteri MO1.
“Seorang menteri secara terbuka mengesahkan MO1 ialah perdana menteri dan sudah tentunya dia (Rosmah) ialah isteri perdana menteri. Saya tidak pasti bagaimana dia hendak tidak bersetuju dengan perkara itu,” kata Siti.
Pada tahun lalu, menteri Kabinet Abdul Rahman Dahlan mengesahkan Malaysian Official 1 merujuk kepada Najib tetapi berkata perdana menteri tidak disiasat.
“Peguam Rosmah perlu menyediakan hujahan yang sangat bagus. Kecuali mereka kata Rahman Dahlan menipu atau apa,” kata sit.
WHY WHY

WAT IS DE

BEKAUSE

RAHMAN

BOCORKAN

RAHSIA INI?

RAHMAN AJEN

AMERIKA?

AJEN ANWAR?

MUHYIDIN?

WHY WHY YYY

APA TUJUAN

ADAKAH AJEN

SINGAPURA?


-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Agen rakyat bodohland.

Saiful berkata...

Dia agen fulusikom..petai jering puxuk paku daun pengaga.. Kah22

Tanpa Nama berkata...

Rahman dah buat silap, dia tersasul gedik nak respon berkaitan siapa mo1. Sekarang ni keluar pulak isu intan berlian berkaitan isteri mo1, kah kah kah dah mmg sah la bikmama isteri mo1... errrr mungkinkan mo1 ada isteri lain selain mak badak??? Jeng jeng jengggg. Mungkinkah mo1 dan bini badaknya sedang berperang kat rumah sebab makbadak tak pernah terima berlian tu???