Isnin, 24 Julai 2017

YANG MENIPU - YANG KENA TIPU





YANG MENIPU

YANG DITIPU






-------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Not all of the 1.5 million Bangladeshi workers set to leave their countries to work overseas are headed for Malaysia, Zahid Hamidi said today.
Setelah diasak oleh pembangkang yang takde keje lain asek membangkang je segala apa niat murni kita demi kebaikan negara dan rakyat, maka kami pun bertolak ansur nak puaskan hati mereka, jadi kami dah batalkan permit masuk kerja di malaysia kepada sejumlah besar dari pekerja bangladesh itu, iaitu seramai 51,000 orang! Maknanya yang akan dibawa masuk cuma 1,449,000 orang sahaja! Secara matematik, ini cuma 1.4 juta ataupun 1.45 juta sahaja, bukan 1.5 juta seperti yang diheboh dan difitnah oleh pembangkang!

Nazrio berkata...

Bebas kan Pi Em
Bebas kan dari nya
Merdeka kan dari nya
Dari perempuan tua
Lagi gemok 50 50 50
Tong deram pun Seram

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin maluxia nasibnya baik sbb dpt bani melayu yg suka kena tipu. Warga felda dan polis dn sojar melayu manifestasi paling baik sejak bkt kepong.Dulu barua omputih, kini barua neo-kolonis berwajah umno. DOJ pun tk heran apabila melayu jdi haprak di persada dunia sbb tk bisa faham dunia temadun berbahasa Inggeris.....

panglimo potaseh berkata...

Dulu Zahid dengan gahnye kata 1.5 juta Bangla akan diangkut bawak masuk ke negara ini. Semalam dia ckp 1.5 juta Bangla telah didaftar di Bangladesh utk kerja di luar negara. Esok lusa tak tahu Zahid nak cakap apa .. ini semua bergantung pada aura Sang Lidah Kontot.