Isnin, 9 Oktober 2017

KETUA BAHAGIAN GUA MUSANG






KESAH

TIGA

GEBEBE
KU LI TAK MAHU PAS
ANWAR MUSA MAHU PAS
TOK PA NAK JADI MB KELATAN
NAK PAS TAK NAK PAS
NI BELUM AMBIL KIRA TOK HENG

INI KESAH NEGERI SERAMBI MEKAH
YANG PENUH DENGAN GEDEBE


Ku Li gesa Umno kaji kerjasama dengan PAS


UMNO perlu mengkaji dahulu kerjasama dengan PAS pada pilihan raya umum ke 14 kerana sejarah telah membuktikan perjuangan kedua-dua parti di Kelantan tidak sekata lapor Astro Awani memetik pemimpin veteran parti Tengku Razaleigh Hamzah sebagai berkata. 

Ahli Parlimen Gua Musang itu berkata, walaupun beliau menyokong kerjasama itu sekiranya ia memberi faedah kepada rakyat beliau bimbang sekiranya "pisang berbuah dua kali."

"Tidak ada cadangan kita nak bergabung, saya tidak fikir orang bawahan akan menyokong untuk bergabung dan pihak Pas pun tidak ada cadangan hendak bergabung dengan kita (Umno).

MASUK

TOK HENG

KASI KOYAK

SEMUA PLAN

KAH KAH KAH




---------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ni dead wood macam lalang... angin tiup dr kiri dia ikut ke kanan... bile tiup dr kanan dia pun belok kiri lorrr.... terlalu banyak dpt projek kot..?!? parti lingkup dia pun lingkup... rakyat kelante lingkup takpe ler... asalkan hidup kerajaan kleptokrat...

Tanpa Nama berkata...

cisss kuli sudah kasi potong stim mimpi berahi hadi awang. aloo kuli, kasi la muka sikit sama hadi awang, dia bercita2 mau naik takhta sama2 org umno... demi melayu demi islam katanya.