Khamis, 14 Disember 2017

NAJAIB GADAI TANAH MELAYU







NAJIB
bro tt..gua rasa ayat terakhir omar abdullah itu silap..pemimpin bangsa kita bukan tak belajar dari sejarah malah pemimpin bangsa kita yakni pemimpin najib isteri rosmah ini sgt2 belajar dan mewarisi pemimpin2 serta raja sultan dulu kala..raja dan sultan dulukala mana yg tak kaki perempuan? lihat najib suka perempuan bernama altantuya..

GADAI

sultan melayu mana yg tak jual tanah kpd british? najib jual tanah kepada china..sultan mana yg suka berancuk pakai duit rakyat? najib dan isteri rosmah juga bernancuk dgn duit rakyat dan berkenduri kahwin dgn wang rakyat..para hulubalang manakah yg sanggup lawan sultan? lihat para pendedak najib sanggup makan dedak juta2 demi najib dan isteri..

TANAH MELAYU

pendek kata, semua perihal perangai sultan dan raja2 melayu dulu kala, semuanya najib turuti..najib menyembah china bukan komunis, ini sama saperti sultan johor menyembah baginda queen dan tidak mahu report kpd pesuruhjaya british di malaya..nak ikut hang tuah? prosfesor kata hang tuah itu mitos..maka taming sari on NYAHKAN NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/13/17





--------------------

Tiada ulasan: