Jumaat, 8 Disember 2017

SUNNI WAL RASUAH









PENGORBANAN

Pengorbanan BESARRRRRR ahli yg hadir PAU: Dol: kenapa nenek datang PAU? 
Nenek: setahun sekali pergi KL. Seronok dpt shoping. 
Dol: apa pengorbanan nenek untuk parti?
 Nenek: saya berkorban tak tidur malam dari pukul 11 mlm hingga tiba pukul 4 pagi sbb naik bas ke KL. 


AHLI SUNNI

Dol: pengorbanan nenek yg lain utk parti?
 Nenek: saya berkorban betpisah dgn keluarga untuk parti saya. Bukan senang nak berpisah dengan keluarga. 
Dol: berapa lama ikut PAU ni? 
nenek: dua hari 3 malam.. 
Dol: pengorbanan lain? 
Nenek: saya sanggup berkorban berjauhan dgn keluarga saya yang sangat jauh. 
Dol: nenek dari mana? Nenek: gerik, perak. 

WAAL RASUAH

Dol: apa pandangan nenek dengan ucapan ketua wanita semalam? 
Nenek: saya setuju. Saya sokong 100%. Ucapan beliau akan majukan parti kita. 
Dol: bahagian mana dalam ucapan itu yang nenek paling suka?
Nenek: nenek tak pergi situ semalam. Nenek tido kat hotel. Mengantuk sangat sebab berjaga masa naik bas sampai pukul 4 pagi. 
Dol: sampai KL terus tidur la?
 on KITA RUNTUHKAN TEMBOK CHINA MERAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/7/17




-------------------------

Tiada ulasan: