Khamis, 1 Februari 2018

SAMMY VELU BELI INSURAN








KONSPIRASI
Konspirasi amerika? Amerika jugak lagi :( Oi tt, kan aku dah warning kau semalam, jangan asyik cepat nak tuding jari tuduh amerika! Ini cerita pasal samy velu. Sam-my vel-lu! Kau tau ke siapa? Samy velu tu duduk india. Kau tau ke india tu kat mana? 

SAMMY

Hello tt, india dengan amerika tu jauh la! Macam JB dengan Perlis gitu, bukannya macam JB dengan singapura yang kau baru hanya sepelaung aku dah berdesup sampai. Kalau dekat macam JB dengan singapura, boleh la kau babitkan amerika ada pengaruh dan berjaya hasut india untuk sama2 komplot gulingkan najib. 

VELU

Jadi tt, tolonglah belajar geografi supaya kau tau amerika takde kaitan langsung dengan samy velu kat india yang terletak dalam kesatuan eropah yang jauh berjuta tahun cahaya dari new york. on BELI INSURAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/1/18




-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak peduli politik ko ogang...
yg gua marah ade lah kos hidup makin “mahal”..
gua beli ape ape pun kena kerajaan caj gua 6%.
nilai hidup gua makin jatuh standard...
nak cuti luar negara rugi besar tukaran uang..
buat niaga kecil kroni majlis bandaran ugut..
marah dan benci kerajaan bn

gua tenguk manifesto pakatan harapan bagus bantu rakyat. itu pemimpin2 mrk pon telus. yg dulu keluar bn pon setuju ‘check and balance’ kerajaan PH baru nanti..