Khamis, 12 April 2018

BUKTI PAKATAN AKAN MENANG









SALUT

JELAS TUNTAS

RAFIDAH

BERSAMA RAKYAT

Agenda saya untuk rakyat, kata Rafidah


Rafidah Aziz berkata beliau tiada agenda tersembunyi apabila mengkritik kerajaan, termasuk yang terbaru isu dakwaan tanah Angkatan Tentera Malaysia (ATM).

Bekas Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri itu membalas kenyataan Menteri Pertahanan sementara  Tuan Haji i Hishammuddin Hussein yang menyifatkannya mempunyai niat tersembunyi apabila membuat dakwaan berkenaan tanah ATM.

"Saya ulangi bahawa tuduhan ini tiada asas dan fitnah bulat-bulat. Harap pihak lain yang berkepentingan akan jawab secara fakta...Di sini, dia Rafidah memang mahu tekankan (sasar) kepada Najib dan saya," katanya seperti dipetik BH Online hari ini.

Rafidah berkata Tuan Haji  Hishammuddin tidak perlu membuat spekulasi berhubung niatnya yang hanya mahu memberi penjelasan kepada orang ramai tentang apa yang berlaku.

"Agenda saya adalah agenda rakyat, untuk jelaskan perkara sebenar kepada rakyat

"Bukan macam sesetengah mereka, mesti ada agenda peribadi. Saya tidak bertanding dalam PRU," katanya kepada Malaysiakini.


MAKIN RAMAI

AKAN LARI

MASUK 

SOKONG

PAKATAN

BUKTI PAKATAN

MENANG PRU14


---------------------

Tiada ulasan: