Rabu, 12 September 2018

TOK GOPOH






TOK GOPOH
Mat songel pun masih menyongeh.. Datang pulak watak Tok Gopoh.. Tok Gopoh nak cari apa cepat2 nak naik kuasa..Tok gopoh nak buat apa sampai kelam kelibut?...sudah Ada janji dengan cukong ke? hairan bin ajaib. PH da menang dah...nak kejar apa sampai Tak boleh tunggu?? 
on BELI JET PRIBADI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/11/18



----------------

3 ulasan:

C++ berkata...

Blum tentu Tok Gopph boleh menang... mengkalu kalah... mana Tok Gopoh nak letak muka.... hahaha

Awanama berkata...

Kata? ??? Apa. ..??? ?.... Cepat anawar bantu tun m .... kesian kat tun m . ... Ingat Dsai, akan ada yang sabotaj. .... Kawan jadi lawan ... Lantak apa orang kata .... Dsai kat penjara kerana perjuangan .... banyak kita kat rumah tengok orang lain berjuang. .. On LANTAK APA ORANG KATA. .. ..

Awanama berkata...

Tok Gopoh dah tua bhai. Pulak tu selalu sakit2 badan kerap masuk hospital. Buatnya kalu lambat bertindak tak sempat pulak merasa nak jadi tok ketua. Nak harap Tok TT jadi tok ketua bukan boleh harap sangat. Sebap apa sebap apa sebap sebap apa tuan2, sebap tok TT suka merapu. Macam mana Tok TT nak jadi PM kalu Tok TT makan petai. Orang arab tak nak bagi derma bilion2 kalu PM makan petai rebus. Haishh