Rabu, 12 September 2018

SATU PENCERAHAN





SATU PENCERAHAN

Cik oiii....nak masukkan orang dalam jel bukan mcm nak masuk bilik ibu ayam kat chow kit...bayar je boleh masuk. Mahkamah dah tetapkan tarikh perbicaraan. Hakim sahabat Najib tu tetapkan Febuari tahun depan batu start kes. Terbaru AG ofc minta percepatkan .... 
Tetapi...biarlah dia terseksa makan tak lalu tidur tak lena pelir tak naik menghitung hari.... itu pun suatu penyeksaan juga tau...membuatkan dia kejap2 merepek, kejap2 terinhat balik ada surat transfer duit rupanya dari Arab Prince....bagi la masa simit kat dia....mana tau terjumpa pulak resit beg tangan rosmah.... 
on MASUKKAN SEGERA
Publish | Delete | Spam
Jigit
at 3:23 PM

Perang





------------------

5 ulasan:

Nazrio berkata...

ibarat ikan emas dah najiK Ni...

Tak mahu pindah sungai buLoh

Duduk akuarium pun okey

Awanama berkata...

ada sekali saya hadir ceramah PKR masa Zahrain jadi calon Bayan Baru, dia cakap sama cina ku Caya saya, wa Caya sama luar..selepas menang dia pin taruk minyak jugak...jadi rumusan dia geng PKR NIE PON sama mentaliti macam UMNO hak, semua tunggu peluang sapu, semua wayang jadi pentas, depan cakap lain, belakang cakap lain...langkah Kajang lah, langkah port Dickson lah, langkah butuh lah...semua depa NIE saya habib beras...pi mampoooslah
...langkah senang rakyat bila ? kah kah kah betapa bodoh rakyat..kali ini menang pon pasai Tun Maha...jangan mudah lupa woit kah kah kah

anon oi berkata...


ak tgh tuggu jugak bijan nie salah kan losmah pasal semua2 nie... ko rase dia berani tak??

Awanama berkata...

Eeehh DSAI tanding kat Port Dickson, kalau tak silap ada nostalgia silam Bijan kat kawasan ni, mungkin DSAI nak bagi peluang Bijan kempen kat sini sambil menggamit kenangan lama

Awanama berkata...

muka yang pegang ayam tu macam kenal aje, hu oghang yang paling hartawan kat mesia ler!