Khamis, 1 November 2018

BUATAN BOMOH KERALA




AWAS
BILA JHO LOW

MATI KES 1MDB

TUTUP

SEMUA BEBAS

JENG JENG

Justo tidak terkejut kalau Jho Low ditemui mati

SHAH ALAM - Bekas eksekutif PetroSaudi International Ltd (PetroSaudi), Xavier Andre Justo merasakan ahli perniagaan kontroversi, Low Taek Jho dalam keadaan bahaya.

Beliau berkata, Taek Jho yang dikenali sebagai Jho Low kini merupakan buruan ramai kerana menjadi individu utama dalam siasatan antarabangsa dan ada kemungkinan dibunuh pihak tertentu.


APAKAH JHO LOW

BUNUH DIRI

ATAU 

KENA BUATAN

BOMOH KERALA

ATAU

..........

JENG JENG JENG

KAH KAH KAH




---------------

1 ulasan:

Hakimi Abdul Jabar berkata...

Sebagai ahli veteran parti PPBM/Bersatu, saya ajukan persoalan saya kepada Presiden parti. Bekas peguam negara, Apandi Ali dengan terang menyatakan tiada kesalahan jenayah dilakukan individu terkenal dengan jolokan MO1 itu berkaitan kes SRC International dan dana RM2.6 BILLION. Manakala, Peguam Negara yang baru Tommy Thomas dan Sulaiman Abdullah yang mengetuai pendakwaan telahpun memulakan prosiding pendakwaan jenayah dalam Mahkamah Yang Mulia berkaitan kes SRC International. Sekiranya terdapat penipuan yang jelas dan terancang oleh bekas peguam negara itu, mengapakah tiada sebarang tindakan terhadap beliau untuk memastikan kemelut ini tidak akan berlaku di masa yang akan datang?

http://www.theedgemarkets.com/article/prosecution-applies-najibs-case-be-heard-palace-justice

https://www.thestar.com.my/news/nation/2018/11/01/judge-rules-najib-must-attend-case-management/

http://www.theedgemarkets.com/article/mystery-src-international-millions-transferred-najib’s-accounts

http://www.astroawani.com/berita-malaysia/tiada-kesalahan-jenayah-dilakukan-najib-berhubung-kes-src-rm2-6-bilion-peguam-negara-91403