Rabu, 12 Disember 2018

APA MAKNA BERITA INI







APA

MAKNA 

BERITA INI?

Tiada keperluan bangkit isu status halal haram hibah TH

SHAH ALAM - Tidak ada keperluan status halal haram hibah yang dibayar Tabung Haji kepada pendeposit dari tahun 2014 hingga 2017 dibangkitkan.

Mufti Kelantan, Tuan Haji  Mohamad Shukri Mohamad berkata, dari segi hukum, pihaknya berpendapat, tidak ada apa yang perlu dibangkitkan memandangkan TH sendiri telah mempunyai panel penasihat syariah.





MAKNANYA

HUKUM

HAKAM YANG

BANYAK

MENYUSAHKAN

HIDUP INI

ADALAH HASIL

KERJA KEPALA

BANA MANUSIA

KAH KAH KAH

----------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kita seronok cerita penduduk Palu di hookom dan dibantai oleh Allah. Keadaannye sama dgn TH ..kita seronok2 bagi istilah Arab pada apa2 aktiviti cekik darah TH ..Melayu kecut telor bila dgr perkataan Arab .. dgn bertopengkan lanskap Arab semua jadi hoolal ..niat menabung bukan utk rukun ke5 ..tapi melabur dan meriba ..akhirnye Allah tarik RM4 000 000 000.00 dari TH ..lbh besar kerugian dari bancana Palu. Padan muko ..kambing itam nye Azeeez.

abu berkata...

Hadik najik gila talak , tak dapat jawatan ,melalak setiap hari , mintak susu , mati beragan macam beruang . terus berangan angan ..

Unknown berkata...

Palu lgbt?ketua Muhammadiyah indonesia selar Zahid salahkan gempa Palu ke atas LGBT..Beliau mengingatkan Zahid bahawa Indonesia terletak dalam “lingkaran api pasifik”, sebuah kawasan yang meliputi 40,000 km di Lautan Pasifik yang aktif dengan gempa bumi dan gunung berapi.
“Terdapat faktor geografi yang terlibat..kakakkakakah...lbgt paling banyak kat Thailand bila la gempa nak dtg sana lak? Kakakkaka.. on
Kehendak tuhan