Ahad, 27 Januari 2019

BERITA BAIK








WOIT
INI BERITA 

AMAT BAIK

UDAH MANSUH

GUA BOLEH 

ATAU TIDAK KLIM

BALIK 5RIBU

GUA KENA DENDA

Pemansuhan Akta Hasutan dijangka dibentang Mac depan

KERAJAAN dijangka membentangkan usul bagi memansuhkan Akta Hasutan 1948 pada sidang Dewan Rakyat Mac ini, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri Liew Vui Keong hari ini.

Beliau berkata, apabila akta itu dimansuhkan, kerajaan akan memperkenalkan akta baharu.


KALAU BOLEH

GUA HENDAK

SELESAI 9BULAN

SEWA BILIK GUA

ADA LEBIH GUA

BOLEH BELANJA 

DAGING WAGYU

UNTUK

EZI DAN TAK TAK


--------------------

1 ulasan:

Nazrio berkata...

koperat2 isLang tentu Tak mahu tolong TT seLesaikan 9BULAN SEWA BILIK TT.. Mana pergi sosiaLis komunis pH amanah DAP Bersatu PKR...orang berhutang Kan fiisabilillah Dan sabil AdaLah masuk 8 asnaF Dan asanaF wajib d Bantu..Aku Bagi tahu jer..Aku pun air JBA baru potong