Ahad, 6 Januari 2019

RADIO BANGSAR








RADIO BANGSAR   
incik tt..gua nak bagi cadangan, apakata lu hidupkan semula RBU radio bangsa utama..sb hanya diRBU saja yg berani langgar tanya soalan2 yg keras..gua masih ingat dan masih simpan lagi rekod rakaman gua sendiri mengenai interview bersama MSO moh sayuti, mujahid pas mengenai hudud..
masa tu dr mujahid pecah lobang yg hudud tidak pernah dibincangkan didlm pas diperingkat tertinggi tentang bagaimana cara utk melaksanakanya..masu tu gua baru tahu bhw agenda hudud cuma agenda ckp2 berdekah2 dlm jubah je..semuanya acah mak enon..
dan MSO kata 99peratus hudud tidak akan dilaksanakan..maka itu, gua cadangkan hidup dan besarkan lagi RBU agar fikrah berfikir kritikal kita terus berkembang..kita tak perlu menyerahkan nasib kita kpd anwar kpd mufti atau kpd sesapa..kita biarkan ust ultraman, ust fuck u jari tengah,kita biarkan uia dgn kuliah jilat..kita wajib ada kuliah pencerahan sendiri..gua tau, talk is cheap.. on TAK ADA JUSTERU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/5/19 



------------------

Tiada ulasan: