Jumaat, 31 Januari 2020

BERITA PALSU







BERITA PALSU

MUSTAHIL

ORANG ISLAM

ENTOT LIWAT

DI MEKAH

KAH KAH KAH


Bapa segala serakah, 

liwat anak sendiri 

sewaktu umrah di Mekah



PUTRAJAYA: Sejak pertuduhan dibacakan terhadap tertuduh yang melakukan sumbang mahram, serangan seksual dan liwat terhadap anak kandungnya berusia 15 tahun pada 9 dan 10 Ogos lalu, rakyat Malaysia terus menghalakan fokus terhadap kes tersebut.

Kejutan berlaku pada hari pendakwaan apabila tertuduh didakwa meliwat anaknya tiga kali sehari termasuk pada bulan Ramadan.

Namun, pendedahan fakta kes pada prosiding hari ini lebih mengejutkan.

Tatkala Timbalan Pendakwa Raya, Nordalina Ali membacakan fakta kes dalam nada sebak, tiba-tiba penulis dan rata-rata mereka yang hadir termasuk Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat,  Rohani Abdul Karim tersentak.

Mana tidaknya, pendedahan demi pendedahan dilakukan.


PERTAMA KALI DI MEKAH

Dalam fakta kes yang dibacakan, mangsa didakwa telah diliwat buat pertama kali oleh tertuduh ketika berusia 13 tahun semasa mengerjakan ibadah umrah di Mekah pada 3 April 2015.

Mangsa mendakwa dihempap dari belakang, ditarik seluar, ditutup mulut dan tertuduh memasukkan kemaluan ke dalam dubur mangsa.

Malah, terdapat satu kejadian di mana mangsa menjerit kesakitan dan sehingga terkeluar najis akibat terlalu menahan sakit.

Itu antara sebahagian daripada ratusan siri trauma dan keperitan dilalui mangsa yang diceritakan di hadapan Hakim Yong Zarida Sazali.

KEMALUAN KOYAK

Turut dibacakan adalah laporan perubatan dari dua buah hospital yang menjalankan pemeriksaan terhadap mangsa.

Memetik laporan perubatan obstetrik dan ginekologi (O&G) sebuah hospital kerajaan, terdapat kesan luka lama pada kemaluan mangsa.

Selain itu, laporan perubatan pembedahan awam hospital berlainan turut mendapati ada luka baru pada kemaluan mangsa.

Tertuduh berusia 36 tahun memakai baju putih selepas keluar dari mahkamah. - Foto ASTRO AWANI / SHAHIR OMAR

JANGAN ADIK JADI MANGSA

Mangsa tinggal bersama bapanya sejak Januari tahun ini selepas ibu bapanya bercerai dan dia memberitahu ibunya mengenai kejadian itu setelah mengetahui bapanya akan mengambil dua adiknya untuk tinggal bersama mereka dan dia takut perkara sama berlaku kepada adik-adiknya.

Laporan polis mengenai kejadian dan perbuatan lelaki itu dibuat oleh bekas isteri tertuduh pada 25  Julai lepas.

Pastinya, kes ini telah terpahat dalam lipatan sejarah jenayah juvana negara apabila Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali mengesahkan lelaki itu merupakan tertuduh pertama negara ini yang didakwa atas beratus-ratus pertuduhan melibatkan jenayah serangan seksual.


LAPORAN SILAP

WARTAWAN 

SALAH DENGAR

BUKAN DI MEKAH

TAPI BERLAKU

DI MUKAH

SARAWAK
KAH KAH KAH

========

2 ulasan:

hamim berkata...

Hoi TT bila punya cerita ni, AG pun Pandi lagi, bawak lah cerita baru, apa dah tak ada kesah abang non meratip lagi ke? AIGD ke AIGG ke?

Tanpa Nama berkata...


Kat Mukah x boleh buat umrah la pundek!