Khamis, 23 Januari 2020

SETUJU SOKONG







SOKONG
JANGAN JADI NATO

NO ACTION 

TALK ONLY

Setiausaha Pemuda PKR desak Dr Mahathir letak jawatan

SETIAUSAHA Pemuda PKR Syukri Razab mendesak Dr Mahathir Mohamad letak jawatan perdana menteri untuk bertanggungjawab atas kelemahan pentadbiran kerajaan di bawah Pakatan Harapan (PH) sekarang.

Katanya, kekalahan demi kekalahan PH dalam beberapa pilihan raya kecil (PRK), yang terbaru di Kimanis pada hujung minggu lalu, adalah petanda kelemahan kerajaan yang diketuai oleh Dr Mahathir.

Syukri berkata sebagai ketua kerajaan Dr Mahathir wajar letak jawatan.

“Saya percaya perdana menteri cukup sedar yang prestasi kerajaan di bawah pimpinan beliau jauh terkebelakang berbanding harapan sebenar rakyat. 

“Justeru atas dasar tanggungjawab, wajarlah Tun Mahathir sendiri sebagai perdana menteri Malaysia meletak jawatan,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Syukri mengulas kenyataan Dr Mahathir semalam bahawa PH boleh jadi kerajaan sepenggal melainkan ia berubah dan pemimpinnya mengurangkan pertelingkahan dalaman.

Bercakap semasa sarapan bersama sekumpulan wartawan di Langkawi semalam Dr Mahathir mengakui sesetengah anggota PH lebih sibuk dengan “siapa jadi apa”, dan terlupa apa yang sepatutnya dilakukan untuk negara ini.



BUAT DEMO

BERI 300 RM

OPPS... SILAP

KAH KAH KAH

BAWA 300RIBU

AHLI PKR TURUN

KE JALAN RAYA

UNDUR MADEY 

UNDUR

KAH KAH KAH

BARU BUKAN NATO

TOK CHIP TOK EZI

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, nak tanya, orang PKR siang malam guna tongkat ali ke? Baru-baru ini, tiap 2 jam menlxncap nak Madey turun, Abam jadi PM. Nak jadi PM, nak jadi parti pemimpin, buatlah kerja yang bermanfaat pada rakyat dan negara. Bukan tiap hari, pancut-mancut. Dah muak dah!