Sabtu, 8 Februari 2020

BERSIH MACAM MANA?






NAK BERSIH

MACAM MANA?

PEMIMPIN ISLAM

DAH BACA DOA

DAH JADI IMAM

DAH BACA

KUTUBAH

DAH BANYAK

KALI NAIK AJI


Bersihkan Nama Sebelum Jadi PM Ke-8 – Khairuddin

 Presiden PKR, Tuan Haji Anwar Ibrahim perlu membersihkan namanya terlebih dahulu sebelum menerima jawatan Perdana Menteri daripada Dr Mahathir Mohamad.

Penyelaras Parlimen Jasin,  Khairuddin Abu Hassan menegaskan, langkah pertama dengan mengambil tindakan undang-undang terhadap bekas penyelidiknya, Muhammad Yusoff Rawther.

“Kenapa Anwar takut hendak buat tindakan saman sivil ke atas Yusoff Rawther? Peganglah pada prinsip ‘berani kerana benar; takut kerana salah!

“Tolong jangan berdolak-dalih lagi! Bersihkan namanya terlebih dahulu dan tolong ambil tindakan undang-undang terhadap Yusoff Rawther sebelum berhajat untuk jadi PM8!” katanya dalam satu kenyataan, semalam.

Khairuddin juga membidas sikap Anwar yang seolah-olah takut untuk menyaman Yusoff sedangkan dakwaan serangan seksual itu telah dilaporkan kepada pihak polis.

“Macam mana Anwar Ibrahim hendak jadi PM8?

“Dia sendiri pun tak berani hendak saman Yusoff Rawther ke mahkamah di atas segala dakwaan oleh bekas pegawainya itu tentang salahlaku yang telahpun dilaporkan ke pihak penguatkuasa undang-undang di negara kita,” katanya.

“Tolong jangan merepek serta cuba hendak menipu rakyat lagi!!



KHAIRUDDIN 

INI SAPA?

NAK CABAR

PEMIMPIN ISLAM

KAH KAH KAH

PERNAH KE JADI

TOK IMAN ?

KAH KAH KAH

PERNAH KE BACA

KUTUBAH 

KAH KAH KAH

WOIT JANGAN

SIBUK

PERGI MAIN

TEPI LONGKANG

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

-----------

Tiada ulasan: