Isnin, 9 Mac 2020

JELAS TUNTAS







MAKIN JELAS

MADEY TAK

MINAT DG ABAM

MASIH ADA YG

TAK FAHAM


Mahathir tolak cadangan 

Anwar nak jadi TPM


Bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad hari ini mendedahkan Presiden PKR, Anwar Ibrahim telah mencadangkan untuk menjadi timbalan perdana menteri jika Mahathir berjaya membentuk kerajaan baru.

The Sun melaporkan Dr Mahathir berkata perkara ini diutarakan semasa mesyuarat PH yang bersedia sekali lagi untuk menyokong pengerusi Bersatu dalam usaha menggagalkan Muhyiddin Yassin yang ketika itu sedang membentuk gabungan parti pemerintah yang baru.

Anwar bertemu dengan Mahathir antara malam 28 Feb dan pagi 29 Feb lalu diikuti oleh delegasi berasingan pemimpin PH yang berjumpa Mahathir pagi itu untuk menyatakan sokongan mereka kepadanya sebagai perdana menteri.

Bagaimanapun, Mahathir berkata beliau menolak cadangan Anwar dan mahu isterinya, Dr Wan Azizah Wan Ismail menjadi timbalan perdana menteri.

Mahathir, yang bertemu dengan anggota akar umbi Bersatu di Langkawi hari ini, berkata beliau merasakan waktunya tidak sesuai pada ketika itu.

Beliau juga mendakwa terdapat maklum balas pihak yang tidak selesa dengan Anwar berada dalam kepimpinan kerajaan.

"Anwar dilihat lebih cenderung bermain politik dan bukan seorang pentadbir," katanya, petik The Sun.

JELAS TERANG

MANA YB

WILLIAM LIOG

MANA YB

NIK NAZMI

KAH KAH KAH

BILA NAK LACAR

PLAN B
KAH KAH KAH
------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cilaka punya anwar, ada hati nak sailang jawatan wan azizah...bukan ke wawi dan anwar dok bumbung lain? mesti gado laki bini ni..alahai..wawi pun gagal tolak perkwahwinan bawah umur, jd tpm ke tak jd tpm ke, takda apa yg special..sume keje,timbalan yg buat..apapunya turrr...