Rabu, 19 Ogos 2020

JELAS MUHYIDDIN KENA TIBAI







JELAS 

GEROMBOLAN

ADA BANYAK 

KUMPULAN  

AMIN

MAT HASAN 

TAK SOKONG

MUHYIDDIN

ATAS NAMA

AHLI

AMIN

SAPA  YANG 

SOKONG 

MUHYIDDIN

AMIN


Akar umbi UMNO tidak selesa kemasukan Bersatu ke dalam MN

KUALA LUMPUR – Akar umbi UMNO tidak selesa dan tidak bersetuju dengan idea Parti Bersatu Pribumi Malaysia (Bersatu) menyertai Muafakat Nasional (MN).

Perkara itu ditegaskan oleh Timbalan Presiden UMNO,  Mohamad Hasan, lapor FMT hari ini.

“Saya menerima banyak maklum balas dari akar umbi yang tidak selesa dengan idea (PPBM bergabung dengan MN) dan tidak setuju dengan langkah tersebut.

“Ramai ahli UMNO masih ingat penghinaan dan kata-kata kesat yang dilemparkan kepada kami (oleh pemimpin Bersatu sebelum PRU14) dan masih terasa sakit sehingga kini,” katanya sambil menambah UMNO perlu mendengar keluhan akar umbinya.

“Kehadiran saya di sini (sebagai timbalan presiden) adalah kerana akar umbi, jadi kepentingan mereka mesti dijaga,” katanya.

Mohamad berkata walaupun Presiden UMNO,  Ahmad Zahid Hamidi menyerahkan kepada jawatankuasa MN untuk menentukan penyertaan Bersatu ke dalam gabungan itu namun ia perlu dirujuk terlebih dahulu ke Majlis Tertinggi parti.

Katanya, UMNO perlu mendapat mandat daripada Majlis Tertinggi yang merupakan badan pembuat keputusan tertinggi dalam parti dan mewakili akar umbi.

“Tidak ada bezanya ketika kami memutuskan untuk membentuk MN dengan PAS. Keputusan akhir dibuat oleh Majlis Tertinggi,” katanya.

UMNO dan Pas bergabung di bawah MN sejak September tahun lalu.


YANG SOKONG

MUHYIDDIN 

TIM MAHKAMAH

DENGAN HARAPAN

DAPAT BEBAS

KAH KAH KAH

TAPI TIM INI

PECAH DUA

KAH KAH KAH

SATU ZAHID

SATU NAJIB

KAH KAH KAH

NAJIB DAH KENA

SOKONG PUN

TADA MAKNA

KAH KAH KAH

HAKIKATANYA

MUHYIDDIN 

BELUM SELAMAT

AMIN

PISAU PARANG

AKAN DATANG

BERTERBANGAN

AMIN

1 ulasan:

Arymanchino berkata...

Pelik juga UMNO.PAS dok tibai mcm2 xde pulak UMNO terasa.Pas kata Umno kapir,pengat tahi,daging babi,dan mcm2 tahi lg..Elok je Umno..