Isnin, 3 Ogos 2020

PROJEK PAU JANDA BAIK







PROJEK PAU

JANDA BAIK


Projek peras ugut

Ghislaine Maxwell


Pelaku seks Jeffrey Epstein didakwa cuba mengumpulkan bahan dakwaan terhadap Putera Andrew dengan memaksa seorang gadis bawah umur untuk melakukan hubungan seks dengannya, menurut dokumen pengadilan yang baru dikeluarkan.

Surat kabar yang dikeluarkan oleh sebuah mahkamah di New York mengatakan bahawa perjumpaan itu didakwa berlaku di pulau peribadi pemodal AS di Kepulauan Virgin AS. Sebuah dokumen mendakwa Epstein memerintahkan gadis itu, yang disebut sebagai Jane Doe # 3, tetapi dikenal sebagai Virginia Roberts Giuffre, untuk "memberikan Putera Andrew apa sahaja yang dia mahu dan melaporkan kembali kepadanya mengenai perincian penderaan seksual itu".

Epstein didakwa memperdagangkan gadis itu secara seksual kepada orang-orang berkuasa untuk “menenangkan dirinya dengan mereka untuk kepentingan perniagaan, peribadi, politik dan kewangan, dan juga untuk mendapatkan maklumat pemerasan yang berpotensi”. Mereka termasuk "banyak ahli politik Amerika terkemuka, eksekutif perniagaan yang kuat, presiden asing, perdana menteri terkenal, dan pemimpin dunia yang lain."


ORANG POLITIK

KENA PAU

KERANA

SKANDAL SEX

AMIN

DI EROPAH

JANTAN SAMA

JANTAN OKAY

TAPI BUKAN

ENTOT GADIS

BAWAH UMUR

AMIN

Tiada ulasan: