Sabtu, 26 September 2020

SAH SAHEH ANWAR ADA NUMBO

 

 

SAH SAHEH TEPAT BENAR BETUL ANWAR ADA NUMBO

Anonymous commented on

 "SAHEH - ANWAR ADA NUMBO"

Maklumat dalaman. Ada satu maklumat yang sampai ke telinga saya, seseorang telah bertemu dengan seorang kerabat di Raja Pahang beberapa hari lalu. Kerabat di raja itu dikatakan sangat rapat dengan Al-Sultan Abdullah. Tanpa sumber itu menjelaskan cerita mendalam disebaliknya, saya mentafsirkan, ia adalah mengenai hasrat Anwar untuk menghadap Yang diPertuan Agong bagi mempersembahkan angka dan menjelaskan kedudukan kerajaan PN pimpinan Muhyiddin sekarang ini yang parah.

 Dinyatakan oleh sumber itu, kerabat di Raja berkenaan menasihati wakil kepada Anwar yang menemuinya itu jangan cuba-cuba untuk minta mengadap sekiranya Anwar tidak mempunyai angka dan sokongan mencukupi, kerana ia kelak akan memudaratkan diri. Namun apabila Anwar berani menulis surat pohon pekenaan untuk mengadap Agong menunjukkan Anwar sudah benar-benar bersedia. 

Dengan menghubungkan maklumat ini dengan apa yang berlaku semalam, ia menjelaskan bahawa Anwar tidak main-main dengan jumlah dan angka yang ada kepadanya itu. Cabaran Dr Mahathir, Lim Guan Eng dan Mohamad Sabu kepadanya agar mencari angka menggenapkan sokongan sudah terjawab pada sidang akhbar itu. Apabila Anwar bertindak demikian seharusnya mereka yang mencabar beliau menggenapkan angka tidak mentertawakannya sebaliknya perlu menyokongnya dengan penuh keta'akulan.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syukorrrrr. Berita gembira!
AKHIRNYA ACONG TELAH TETAPKAN TARIKH ANGKAT SUMPAH PADA AHAD INI BERSMAAn 27SEPT2020. DATO SERI ANWAR BERJAYA MEYAKINKAN KEPADA ACONG MAJORITI.

SEKARANg ACONG ADA DEKAT ISTANA PINTU 3 . Tengah tggu penumpang grab..
Acong gumbira