Rabu, 4 November 2020

PERCAYA CAKAP ARAB

 


ARAB OO ARAB

PERANGAI TAK

BERUBAH

KAH KAH KAH 


Wanita dirogol 

lelaki dikenali empat hari

PETALING JAYA – Keengganan seorang wanita warga asing mengadakan hubungan seks dengan lelaki yang baharu dikenali empat hari berakhir dengan dia dirogol dan diliwat

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Nik Ezanee Mohd Faisal berkata, dalam kejadian pada jam 10.30 malam Sabtu lalu, mangsa yang berada di rumahnya di kawasan Ara Damansara dikunjungi kenalan lelaki Timur Tengah dengan membawa makanan dan minuman keras.

“Mangsa telah meluangkan masa bersama suspek sebelum sekitar 12.30 pagi suspek yang telah mabuk mengajak mangsa melakukan hubungan seks.

“Siasatan awal mendapati mangsa tidak melayan kehendak suspek sebelum menolak permintaannya.

“Oleh kerana naik baran permintaannya tidak dilayan mangsa, suspek telah bertindak ganas menampar, merogol serta meliwat mangsa kemudiannya mengajak mangsa mandi bersama sebelum menyatakan bahawa wanita itu adalah isterinya,” katanya dalam kenyataan hari ini.

Menurut Nik Ezanee, suspek tidur di rumah mangsa selepas kejadian itu namun mangsa yang berumur 25 tahun memberanikan diri keluar dari kediamannya dan membuat laporan polis di balai polis berhampiran pada jam 9.38 pagi semalam.

Tambah beliau, bertindak atas maklumat mangsa wanita itu, polis menahan suspek yang berusia 31 tahun pada jam 10.19 pagi.

“Hasil siasatan awal mendapti mangsa bekerja sebagsi operator perkhidmatan pelanggan di sebuah syarikat pelancongan sejak 2018 hingga kini.

“Dia mengaku telah berkenalan dengan suspek seorang pemilik restoran makanan Arab di kawasan tempat tinggalnya pada 28 Oktober lalu.

“Suspek kini ditahan reman selama tujuh hari sehingga 8 November ini dan kes disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol,Seksyen 377C Kanun Keseksaan kerana meliwat dan Seksyen 323 Kanun Keseksaan kerana telah mendatangkan kecederaan kepada mangsa.

“Kes masih dalam siasatan lanjut polis dan pihak kedutaan berkaitan telah dihubungi dan dimaklumkan mengenai kejadian dan penahanan suspek,” kata beliau. –

ARAB OO ARAB

TAYABUN PIL

KUNTUM  IL KUM

WA WA DI KUM

TIPU RON

 BATU ITAM PUN

MIN KUN TUM

TAK MALUUUUN

KAH KAH KAH 





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Arab tu bukan main bini orang pun. Buntut Arab tu pun tak kena semburit.

capt salai berkata...

Tangkap arab ni masukkan satu sel dgn abg non..baru dia rasa betapa pedihnya bontot..eh bontot sape yg pedih? Cer teka