Selasa, 2 Mac 2021

INI MALAYSIA BUKAN SWEDEN

 


INI MALAYSIA

BUKAN SWEDEN

Unknown commented on

 "YB CHIN TONG BANGANG ?"

pemerintah negara lain klu buat silap atau dok kuat nganga lebih dari keja,mmg ada chance la kena pecat.Kat Msia saja ok.Buat la apa pon.Rakyat suka atau tak suka,gaji tetap masyukkkkk. kulit muka ni dah mmg tebal lima inci.seret atas tar pon muka nmpk gebu lg.

3 ulasan:

Awanama berkata...

Betul juga! Negara lain, kalau pemerintah kena pecat, ada juga orang lain yang kaliber ambilalih.

Kat Msia kalau pemerintah dipecat, siapa ambilalih? Tim banduan? Tim khayal bidadari? Kartun Pakatan Harapan macam Anwar, Guan Eng, Mat Sabu, Chin Tong? Dah bagi peluang 22 bulan memerintah tapi terkandas, hanya pandai komplain, dan meratip nak jadi perdana menteri. Kalau takda orang cekap ambilalih, malas nak pecat pemerintah. Ganti problem sekarang dengan problem baru aje.

Awanama berkata...

Sape suruh seret muka kasi lighter la baru real...

Awanama berkata...

Chin Tong ni selalu wat research pengamatannya pastu wat teori strategiknya.. tapi banyak cakap je, tak dibikinkan... Dia tu tak sama dengan Rapizi. Rapizi ni wat analisa dan wat teori strategiknya dan kalau dia memang nak lakukan dia akan wat sampai berjaya, macam PRU14 tu. Invoke dia tu sangat berjaya hingga dapat tonggeng golekkan dancing condong yang gagah perkasa tu.