Rabu, 3 Mac 2021

SEMUA BOLEH SELESAI - SAP SAP SUI

 



SEMUA 

BOLEH SELESAI

SAP SAP SUI



SAP SAP SUI

SEMUA SELESAI

 ANWAR IBRAHIM
NAK BUKTIKAN DIA ADA
LEBIH DARI 112 ++ AHLI PARLIMEN
YANG MENYOKONG DIA
UNTUK MENJADI 
PERDANA MENTERI
AMIN

ANWAR MAHU PARLIMEN
BERSIDANG
UNTUK BUKTIKAN
KESAHEHAN JUMLAH
ANGKA SOKONGAN PARA YB
AMIN

MUHYIDIN
ISTIHAR DARURAT
PARLIMEN TIDAK BERSIDANG

AGUNG
BERTITAH BOLEH BERSIDANG
TAPI
MUHYIDDIN KATA
BAHAYA KOBID
AMIN

SEMUA INI BOLEH
SELESAI DENGAN
AMAN DAMAI
DAN AMAT SENANG
AMIN

CARANYA

ANWAR IBRAHIM
TETAPKAN TARIKH DAN MASA
KUMPULKAN 
SEMUA YB  112+++
YANG MENYOKONG
BERI SETIAP YB  SATU NUMBO

PERGI
KE  PARLIMEN
DI TEMPAT LETAK KERETA
BERATUR SATU SATU
TUNJUKKAN ANGKA
YANG TELAH MELEBIHI 112+++
AMIN

JIKA DI HALANG 
TIDAK  DAPAT
MASUK WILAYAH PARLIMEN
TAK PERLU RISAU
AMIN

 SEWA DEWAN HOTEL
BERI SETIAP YB PENYOKONG
 NUMBO DARI 1 KE 112 +++
AMIN

PASTIKAN  IKUT SOP
JARAK SOSIAL
YANG TIDAK MEMBAWA  
MUDARAT KOBID
AMIN

MINTA YB BERDIRI
SATU SATU
TUNJUKKAN PADA DUNIA
ANWAR IBRAHIM ADA
LEBIH DARI 112 +++ YB 
YANG MAHU
ANWAR IBRAHIM 
JADI PERDANA MENTERI
AMIN

KALAU DEWAN HOTEL
TAK DAPAT DI SEWA
JANGAN RISAU
112+++ YB BOLEH
BERATUR DI PADANG MERBUK
DENGAN MENAYANGKAN
ANGKA SATU SATU
AMIN

JIKA 
PADANG MERBUK DILARANG
JANGAN PATAH HATI
PERGI  BERDIRI 
DARI PERMULAAN
JALAN TAR
DEKAT DATARAN MERDEKA
112 +++ YB  BERATUR
SATU SATU
IKUT SOP
HINGGA KE CHOW KIT

PASTIKAN SATU SATU YB
IKUT JARAK  SOP
TAYANGKAN NUMBO
UNTUK DILIHAT RAKYAT

KALAU INI PUN
TIDAK DIBENARKAN
SEMUA YB 112+++
DATANG KE RUMAH
BAKAL PERDANA MENTERI
DI BUKIT SEGAMBUT
ATAU
 DI BUKIT GASING
ATAU
DI KAJANG
AMIN

SEMUA  YB 112+++
BERKIUMPUL
DAN BERGAMBAR
SEBAGAI BUKTI


DENGAN CARA INI
DAPAT DIBUKTIKAN
PADA DUNIA
MUHYIDDIN TAK ADA
SOKONGAN  PARA YB
AMIN

ANWAR IBRAHIM
ADA SOKONGAN YB
LEBIH DARI 112+++

SEMUA INI BOLEH BERES
SEMUA BOLEH SELESAI
AMIN

BISING HEBOH
I GOT THE NUMBO
I GOT THE NUMBO
ORANG DAH MUAK
BUKTIKAN SEKARANG
TAK PERLU DALAM
DEWAN PARLIMEN

MEDIA DUNIA
AKAN DATANG
MELAPORKAN APA YANG BERLAKU
AMIN

MUHYIDIN JADI MAT BOPENG
ANWAR IBRAHIM
JADI PERDANA MENTEIR
MALAYSIA  BARU
AMIN

LAKUKAN SEKARANG
LAKUKAN DENGAN 
SENANG DAN TUNTAS
 
KALAU TIDAK JANGAN
BUAT BISING
I GOT THE NUMBO
I GOT THE NUMBO
KHALAS

5 ulasan:

ToraTora berkata...

Ikut cara sojar.... bariskan oahli parlimen bertigo tigo dalam barisan.... bagi bahaso hukuman 'dari kanan nomborrrr', org barisan dopan akan sobut nombor masing2 dari kanan hingga paling hujung sobolah kiri.... dah dapek nombor yg paling jujong kalikan tigo... dapek jumlah sobonar... Lopeh tu bagi tahu ahli parlimen yang dalam baris 'langut toroih pandang dopan', jadi takdo lah dia bergorak gorak laei....kemudian poie lapor dgn Agong, bagi sebalut tabik spring dan lapor'ahli parlimen kekuatan seramai 150 puloh orang siap dalam upacara'...

Awanama berkata...

Senang lagi, sekarang ada zoom. Takyah pi KL. Tayang video serentak dari seluruh dunia.

Awanama berkata...

Cantekkkk cadangan tu. Suruh mp berbaris depan pintu gerbang istana amek gambar tampal sticker angka kat dahi setiap sorang. No 1-10 mesti geng penyamun lepas subuh dah tunggu baris.

Awanama berkata...

Sekarang darurat, parliamen tak bersidang. Anwar boleh salahkan Muhiyiddin tak bagi peluang tunjuk majoriti di Parlimen.

Ingat tak masa pembentangan perbelanjaan Di Parlimen, Anwar ada peluang tunjuk majoriti undi tak sokong perbelanjaan. Apa dia buat? Suruh konconya duduk, jangan undi. Tak ada telur! Yang ada telur, undi tak sokong ialah ahli Parlimen Pejuang!

Sebenarnya, Anwar memang tak pernah cukup nombor. Hanya nak terus tipu orang bodoh macam Guan Eng dan mat Sabu dan penyokong.

Awanama berkata...

Nombor yang abam anwar ada terbahagi kepada empat tim.

tim satu memang sokong betul-betul dah terbayang dapat jawatan dan pejabat. tim ni kuat berangan

tim dua pulak sokong sipi-sipi untuk lepas tuduhan mahkamah. tim ni tim terdesak.

tim tiga tu memang dari dulu kena kenceng dengan abam. tim ni dalam beg duit ada gambar sosok abam.

tim empat plak dia tunggu dan lihat. hanya sokong kalau dapat lebih manfaat. tim ni paling bijak.

Yang tim dua & empat itu jadi masalah. tak boleh tunjuk depan-depan sokong anwar. Susah nak buat pusingan U nanti.