Rabu, 8 Disember 2021

KEJUJURAN PEMIMPIN ISLAM

 


Najib rekrut Allah - bertegas tidak buat salah

BEBERAPA jam selepas Mahkamah Rayuan menyampaikan keputusannya untuk mengekalkan sabitan dan hukumannya dalam kes SRC International Sdn Bhd, bekas perdana menteri Najib Razak berkata beliau tidak mengarahkan dana RM42 juta itu dipindahkan ke akaun bank peribadinya.

“Sebagai orang Islam, saya telah bersumpah dengan nama Allah bahawa saya tidak tahu dan saya tidak memintanya, dan saya juga tidak mengarahkan sesiapa untuk jumlah itu dipindahkan ke akaun peribadi saya,” katanya.

WAHAI UMAT

SILA BACA

AMIN

SILA DENGAR

SILA LIHAT

AMIN

NAJIB PEMIMPIN

ISLAM  TELAH

REKRUT ALLAH

AMIN

NAJIB TELAH 

BERSUMPAH

ATAS NAMA

ALLAH

AMIN

INI BUKTI

NAJIB JUJUR

TAK BERSALAH

 AMIN

 KALAU 

ZAMAN NABI

 NAJIB AKAN 

DIBEBASKAN 

 SERTA MERTA

KHALAS

AMIN

Tiada ulasan: