Jumaat, 6 Mei 2022

BERDAKWAH HEAD BANGING

 

BERDAKWAH

HEAD BANGING

AMIN


Saya mmg menghormati dr afifi dan saya bangga dgn dia...cuma saya tak tahu bab tareqat sheikh nazim yg cuba di hidupkan kembali oleh dia..setahu saya adik dia adalah penyokong tareqat tersebut...selepas di berikan penjelasan oleh dua belah pihak, saya berpegang kpd geng ustaz salman, ust nor derus (x kisahlah kamu label diaorg wahabi ke wasabi ke tp penjelasan mereka kuat drp penjelasan geng dr ayman..)
Ok..kembali kpd kes disko...ustaz husam mengakui individu tersebut adalah dr afifi (betulkan saya kalau salah) dan dia kata dia pergi dgn team dia dan isteri utk kerja2 dakwah...dan saya baca isteri dia yg meminta dua pompuan tersebut duduk berdekatan dr afifi (betulkan kenyataan saya kalau salah)...
Soalan saya...betulke itu tatacara kerja dakwah? Dgn headbanging, dgn hand gestures seolah2 tgh drumming dan di apit oleh dua pompuan seksi (boleh di katakan gro)...tak salah pertahankan tapi saya yg kurang agama ni kalau nk pergi berdakwah di kelab mlm x perlu smp head banging cukup lah dgn memberikan kertas atau risalah dan tarik ketepi beberapa org melayu islam dan berikan nasihat....
Saya harap pendakwah agar btau saya betulke cara berdakwah dlm kelab mlm seperti ini...dgn isteri dia menyuruh dua pompuan seksi duduk bersebelahan dia? Moga Allah swt melindungi kita semua drp aib ini

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tarikat berhuhuhu berhaha.. mmg hangguk kepala kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ak baru nak respek dia niehhhh... Udah kena uturn... mungkin lama sngt dok dekat oxport... tebawak² normalisasi cengitu...