Khamis, 12 Januari 2023

JANGAN SEBAR FAKE NEWS



JANGAN SEBAR

FAKE NEWS

KHALAS

Unknown commented on 
"JANGAN SEBAR FAKE NEWS"

Oittt..sapa pun mcm tu la..bila masih kuat..masih boleh berjalan di jirat cina..bukan main sombong ..bongkak ..menjawab...sampai masa sakit tenat...tinggai nyawa-nyawa ikan..baru menyesal..tak lama dah tu bhaii...kah kah kah


Unknown commented on
 "JANGAN SEBAR FAKE NEWS"

Betul....nak tanam dimana, Nordin arwah adik Isham jenazahnya bawa ke misjid dimandikan, dikafankan disembahyangkan dan dikebumikan ditanah perkuburan orang Islam kerana dia penganut ugama Islam, tapi Isham penganut Islam budaya, nak diletak dimana? Mana ada tanah perkuburan islam budaya? Jika dibakar buat satey siapa nak makan? Letak atas pokok nanti makan diberuang, susah ...susah dan menyusahkan.

Unknown commented on
 "JANGAN SEBAR FAKE NEWS"

tak yah pening dengan tt.. sebab dia percaya fake news barat je.. kalau manusia tu beruk kalau tuhan tu zeus.. kah kah kah..


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah .. semua komen komen menggunakan fake news untuk menakutkkan lo TT... Hahahaha.... Gua ingat satu cerita fake news bila mana manusia yang pertama mati ikut cara burung gagak tanam dalam tanah... Kah kah kah.. gua tak tau lah tu tanah perkuburan orang Islam atau tak.... Gua selalu pesan kat anak I... Mati dimana pung tanpa... Tanam cara apa pun takpa... Nak bakar nak humban ke laut Pong oleh... Gua tak geran... Sobab apo? Sobab gua dah mati... Gua tak tau orang buat apo kek mayat gua.... Kah kah...

yusoferman berkata...

pak isham, saya harap pak isham berbahagia berbahagia di dunia dan di akhirat

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa Zahid dan Anwar kawan lama hisham....kah ..kah...kah