Sabtu, 5 Ogos 2023

BUKIT GASING - KURUS GANTI GEMOK


Calon ‘underdog’ Muda sasar menang besar di Bukit Gasing

CALON pilihan raya kali pertama VKK Rajasekaran Teagarajan yang bertanding atas tiket parti Muda berharap mencipta sejarah dengan kejayaan merampas kerusi Bukit Gasing daripada Pakatan Harapan (PH) pada pilihan raya negeri (PRN), 12 Ogos ini.

Kerusi Bukit Gasing yang juga kubu kuat DAP akan menyaksikan pertandingan tiga penjuru calon berbangsa India, dengan Raja yang menjadi calon “underdog” mengambil sikap optimistik terhadap peluangnya untuk menewaskan penyandang dan calon kegemaran Rajiv Rishyakaran serta mengalahkan Nallan Dhanabalan daripada Perikatan Nasional (PN). 

Usahawan berusia 44 tahun yang juga penduduk Bukit Gasing sejak 20 tahun lalu, yakin dengan rancangan dan manifestonya untuk kawasan itu yang akan meraih sokongan dan undi untuk memberinya peluang menewaskan dua calon lain.

“Gelaran underdog boleh dimainkan di sini. Ia pertandingan antara David dan Goliath tetapi saya tidak gentar kerana Rajiv adalah Adun dua penggal dan beliau menang undi popular,” katanya kepada The Malaysian Insight.

“Kami (Muda) memberikan rakyat satu pilihan untuk menjadi suara mereka kerana ia yang mereka kurang.

“Kami di sini sebagai alternatif jika anda tidak gembira. Muda akan memainkan peranan penting memberikan periksa dan imbang.”

Raja adalah anak kedua daripada empat beradik kepada ahli perniagaan terkenal VKK Teagarajan dan Indrani Teagarajan.

Raja yang mempunyai Sarjana Pentadbiran Perniagaan dari Monash Business School di Australia, juga timbalan presiden Dewan Perniagaan India Kuala Lumpur dan Selangor.

Dengan Muda bertindak sebagai kuasa ketika pada PRN ini, Raja berjanji untuk berkhidmat dan membawa suara rakyat Bukit Gasing ke dewan undangan negeri, jika beliau menang.
 – 5 Ogos, 2023.

WOIT

JAGA KESEHATAN

RAKYAT MELABUR

HARAPAN

AMIN

YB GEMOK

BAHAYA MATI

DALM DEWAN DUN 

KAH KAH KAH

KHALAS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nasik tak jahat. makanan ruji nusantara. tapi lepas makan nasik makan roti. makan pulak kueh. lebih manis lebih baik. bila ruji nasi, jadi makan hanya nasi. bukan mi, bukan bihun, bukan roti. jika keramaian dijamukan, sekali sekala jamahlah. kepalkan tangan kiri seperti revolusioner. berapa besar kepal itu, sebanyak itu saja nasik dalam pingganmu. makanlah seperti mereka. sekali sehari sahaja makan. lain itu hanya teh, kopi, susu segar bukan susu tin atau ayer puteh.