Jumaat, 25 Ogos 2023

PILITIK : TAKDA MUSUH TETAP !!!


POLITIK : TAKDA

MUSUH TETAP

YANG TETAP 

KEPENTINGAN

KHALAS

Unknown commented on 
"UMNO JADI GURKHA DAP"

2013, Hadi fatwa halal DAP haram UMNO Malah Hadi boleh cium mulut dgn LKS, LGE dan Katpal Singh kerana PAS menang terbanyak kerusi MP dalam sejarah kerana undi DAP. Sekarang Hadi dah uturn. Ini lah dasar pelacur politik, siang main dgn BERSATU malam main dengan UMNO. Hadi dah seronok gaji buta dulu, dah jadi mabuk. Malah limpahan dari Sakaw Abah pun dia tempias jugak. Dgn Bila peluk dan cium jugak SiTua yang remehkan Memali Mati Katak, cfm Hadi, Mother of Munafik. Cukup padan gelaran Pelacur, Ulamak Su kerana kluk klek.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Barua VS Barua...makin meletoppp panazzzs

Haah Melayu sklian.. meh kita kasi tepokkkk..!!

Barua barua Melayu bertuankan Doli Yang Mahanat Molia DAP@LeeKwanYew sudah mola berantakan, berbunuhan menjelang PRK Pulai Pelangi dan Simpang Jeram 2023. Makin panazzzss, makin hottt, makin meletoppp..

Anwar dakwa anak beranak Mahathir dapat kontrak RM214.2 juta. Link bawah ni haah..!!

https://www.thecoverage.my/4030/court-defence-statement-anwar-revealed-tun-m-wealth-scandal-worth-billions-rm2-billion-to-perwaja-rm-2-billion-to-mirzan-rm214-2-million-to-opcom

Mahathir adalah perdana menteri ketika kontrak itu diberikan.

Anwar Ibrahim membangkitkan isu pemberian kontrak gentian optik RM214.2 juta yang diberikan kepada syarikat yang dikaitkan dengan bekas perdana menteri dan menteri kewangan Dr Mahathir Mohamad dalam pembelaan terhadap saman fitnah terhadapnya.

https://mykmu.net/2023/06/15/anwar-dakwa-anak-beranak-mahathir-dapat-kontrak-rm214-2-juta/

Presiden PKR itu mendakwa anak sulung Mahathir, Mirzan menjadi pengarah Opcom Cables dari 1994 hingga 2021, anak kedua Mokhzani menjadi pengarah dari 2009 hingga 2019, anak ketiganya, Mukhriz menjadi pengarah dari 1994 hingga 2019, dan isteri Mukhriz, Norzieta Zakaria menjadi pengarah dari 1995 hingga 2021.

https://m.malaysiakini.com/news/668733

Mahathir menyaman Anwar berhubung dakwaan dia mengumpul kekayaan peribadi ketika menjadi perdana menteri.

PRN bulan June 2023 ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

Mana mana barua Melayu' DAP@LeeKwanYew yg melingkup nanti boleh dihanyutkan ke Pulau Batu Putih yang barua baru saja diserahkan pada anak Lee Kwan Yew...

Lawan barua lawan, nang butinang kui butikui , batuapi kasi barua bungkus lawan barua lawan , barua lawan lah sampai mampuih..!!

#hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura