Selasa, 23 Januari 2024

MAHATHIR ANTI DEMO

 


Saya hadir gerakan rakyat kerana saya juga rakyat negara ini – Tun M

KUALA LUMPUR – “Saya hadir pasal saya juga rakyat Malaysia dan ini adalah gerakan rakyat jadi saya bersimpati dengan mereka”.

Itu kata bekas Perdana Menter Dr Mahathir Mohamad pada sidang media selepas hadir bersama orang ramai dan wakil-wakil pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di pintu dua Istana Negara di sini hari ini.

Beliau berkata demikian setelah selesai tiga wakil NGO menerima perkenan untuk menghadap Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddij Al-Mustafa Billah Shah bagi menyampaikan memorandum yang mengandungi pelbagai tuntutan melibatkan isu negara.

Dr Mahathir hadir sebagai tanda solidariti terhadap kira-kira 4, 000 peserta Himpunan Selamatkan Tanah Air Di Istana Negara hari ini.

Menurut beliau, rakyat kini ramai yang sengsara, hinggakan ada yang membunuh diri kerana desakan hidup.

“Apa yang disebutkan tadi, sampai orang Melayu bunuh diri, tidak pernah jadi 17 orang Melayu bunuh diri, ada yang bunuh emak, bunuh ibu bapa kerana mereka hilang punca, tertekan amat sangat sebab itu saya datang sini, tunjuk solidariti saya dengan rakyat,” katanya dalam sidang video yang disiarkan secara langsung di media sosial. –

MADEY DULU

PALING KERAS

PALING ANTI DEMO

AMIN

SEKARANG MADEY

TURUN KE JALAN

AMIN

INI BUKTI HANYA

GUNA JALAN RAYA

LAWAN KERAJAAN

AMIN

TIPU PILIHANRAYA

TURUN JALANRAYA

KHALAS

Tiada ulasan: