Rabu, 19 Jun 2024

BERSIAP UNTUK PERANG DUNIA KE3


Russia mula latihan tentera laut 10 hari di 3 lautan


MOSCOW: Russia dijadual memulakan latihan ketenteraan laut selama 10 hari, semalam, membabitkan puluhan kapal belayar di Lautan Pasifik serta perairan berhampiran Korea Selatan dan Jepun.

Kementerian Pertahanan Russia berkata, sebanyak 40 kapal, bot serta kapal sokongan dan kira-kira 20 pesawat serta helikopter terbabit dalam latihan itu yang diadakan di Lautan Pasifik, Laut Jepun dan Laut Okhotsk.

-ADVERTISEMENT-

Rakaman video diterbitkan oleh kementerian itu menunjukkan beberapa kapal serta sebuah kapal selam belayar dari bandar Vladivostok yang merupakan pangkalan operasi untuk Armada Pasifik Russia.

Kementerian itu memaklumkan, latihan berkenaan antara lain meliputi aspek pertempuran, operasi kapal selam, serangan peluru berpandu secara bersama, dan menangkis serangan tanpa pemandu serta dron. - AFP


AMERIKA CHINA

EROPAH RUSIA

SEMUA BERSEDIA

UNTUK PERANG

DUNIA KE3

AMIN

KALI INI KITA

YG TAK CAMPUR

AKAN SAMA

MUSNAH

KHALAS

1 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kalau letus perang duniyo ketiga, boleh ke Parang Terbang kita lintas Nuclear terbang. Boley ke TaT kita dindingkang kita dengan air doa. Kalau jam Porang Solib dua Raja besar ia itu Salahudin & Richard duduk di barisan hadapan .. Raja2 kita nak berkolek kek mano. Kalau den kobaan Melayu hanyo monang sekali jo bilo boporang .. Porang Linggi .. kahkahkah