Isnin, 4 Mac 2013

SANDIWARA INI SEMAKIN JELAS





CERITA MADEY BERI IC HILANG
KERANA SEMUA CAKAP HAL
SANDIWARA
INI NAMANYA TAKTIK MENGALIH PANDANGAN
SILA TANYA
MAHATHIR ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY
kenapa kes ini kes sandiwara
TAKTIK
 MENGALIH PANDANGAN
untuk yang rajin membaca
maka akan ditemui surah
bagaimana wtc telah diletupkan
pada pagi isanin 11/9/2001

APA YANG SEHARUSNYA BERLAKU
PADA RABU 13/9/2001?

di hari ini ialah hari membuka kes hilangnya
lebih dari 1 trilion dolar duit kerajaan
dari jabatan pertahanan amerika

ledakan belalku pada senin
bukan itu sahaja bilik fail pantangon
juga kena hentam

langung kes hilang duit ini
tidak muncul muncul lagi
inilah namanya perancangan licik
untuk mengolah persetujuan

dalam kata mak cik felda : ini sandiwara
KOMENTAR TUKAR TIUB

sandiwara ini dipentaskan cukup jelas
united malays national organisation
sedang nazak di sabah dan di semenanjung

tujuan sandiwara ini untuk gantung pru di sabah
kerana gerombolan telah hilang pengaruh

kalau bukan sandiwara kenapa mat mongol
tak berani berkata:

pilihanraya di sabah akan diteruskan!



 KENAPA AL MAUNAH PAKAI ASKAR?
mmg la polis handle sbb ni melibatkan WARGANEGARA ..umno dah bagi ic kat sebilangan besar orang sulu ada yang bagi pangkat lagi darjah kebesaran sulu so dorang dah jadi warganegara 

..kes ni jadi kes jenayah dalam negara la sbb polis handle kes dalam negara saja..kalau warga asing yang ceroboh baru askar yang take over ..tp permainan umno bijak nnti dorang akan declare jugak perang sbb askar pun akan dikambinghitamkan

..sandiwara semasa bhaiii...orang bodoh yang tak skolah je yang cakap thread ni kosong..otak lu smua yang kosong.. on SOALAN UNTUK PENGARAH SANDIWARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/4/13

HANYA KHABAR ANGIN ATAU KENTUT?
Muncul pula versi Mat Dom peneroka Felda yang kalah dalam tuntutan mahkamah di Sabah Dikatakan saudara dan sahabat handai dari sulu /minlf yang melawat Mat Bom kerana sakit. Mereka adalah askar yang sentiasa membawa senjata Adakah cerita ini betul dan pihak berkuasa mengambil kesempatan ini untuk mengalih perhatian dan menjadikannya isu besar?

 Dari satu cerita pula dikatakan kes ini dikendalikan polis kerana mengelakan peperangan dan tahanan perang serta mengiktiraf kerajaan sulu? Bila polis kendalikan ianya hanya diangap sebagai penjenayah kalau askar sudah dikira perang saudara? 

Yang pasti seperti biasa media massa akan cuba mengamankan suasana dan hanya memberikan gambaran yang baik.. tidak dijelaskan sejelaskan hanya kata jangan denagr khabar angin.. Khabar angin atau khabar hujan yang mana tidak pula diberitahu. Maka rakyat terus berteka-teki... on KENAPA AL-LAHAD DATU DI ANGGAP SANDIWARA
Anonymous
on 3/4/13

SANDIWARA KATA LAKSAMANA
Cahaya Qalbu said... Regarding the Lahad Datu fiasco,,, Bekas Ketua Staf Logistik Markas Armada TLDM, Laksamana Pertama (B) Imran Abd Hamid tidak menolak kemungkinan pencerobohan 100 lelaki bersenjata di Lahad Datu, Sabah sebagai sandiwara. 

“Ini kes yang dirancang. Saya tak percaya TLDM tak efisien. Kita ada bot laju, CB90 (combat boat) Saya tak fikir mereka (penceroboh bersenjata) boleh terlepas. 

“Ini semua untuk manfaat politik. Sama macam Al-Maunah. Tak masuk akal satu Land Rover boleh bawa ratusan rifle, orang tak perasan dan masuk (kem) buka armory.

 “Fikir punya fikir, macam sandiwara,” katanya melalui kenyataan akhbarnya. Imran berkata, perairan negara dikawal empat agensi penguatkuasa iaitu Polis Marin, Agensi Penguatkuasa Maritim Malaysia (APMM), Kastan Diraja Malaysia dan TLDM.

 “Kita ada ‘Operasi Pasir Laut’ antara tentera dan polis. Tak malukah tentera sudah jaga, orang lain boleh masuk?” katanya. Ops Pasir Laut ialah operasi keselamatan perairan dan kepulauan pantai on KENAPA AL-LAHAD DATU DI ANGGAP SANDIWARA
Anonymous
on 3/4/13

MUSUH ADA KAD PENGENALAN
Ini bukan teori. Ini fakta. Kalau kamu betul-betul tinggal di Sabah baru kamu tahu. Sekarang ni di Sabah, susah nak kenal musuh! 

Sebab Filipino ramai dan ada di mana-mana di negeri Sabah ini. Mereka sudah berada di sini sejak awal tahun 1990-an, sudah biasa keadaan di sini dan sudah ada IC Malaysia. on SANDIWARA AL-LAHAD DATU TERUS BERJALAN
Anonymous

KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH
patutlah gerila suluk masuk
kapal selam tersangkut
KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH



--------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sampai mampus aku x pcya yg ameno hidangkan...semua tu auta belaka.. ATM dan penguatkuasa yg lain makan tido ka atau makan gaji buta ? rakyat bayar gaji suruh berkhidmat bukan tido.. perairan negara begitu senang ditembusi..apa nk jadi dgn negaraku Malaysia...semua yg diharapkan hampehhh..

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

Kemarahan yang bagaiamana lagi orang kecil seperti ku ini ingin meluahkan keparahan luka di hati ini......air mata tidak lagi menjadi signal kedukaan....gengaman buku lima di pandang sepi oleh alam....sesaat penipuan tidak kutahan lagi....umno sudah mati...umno sudah mati...umno sudah mati.....biarkan mayatnya berulat tanpa di tanam....demi agama akan aku biarkan mayat umno berulat tanpa diurus......itu benci ku pada mereka in......allahhuakhbar.



Tanpa Nama berkata...

cerita madeey bagi ic tidak ilang
tapi dgn peristiwa lahad datu ini
semua org akan mengiyakan findings RCI
ni semua terjd sbb madeey bagi ic pd org suluk...skrg org suluk nak claim sabah pula
madeeey bawak masuk pendatang suluk n pendatang bawak masalah
mcm
british bawak masuk pendatang kutty n anak lelaki kutrty ini buat masalah dlm malaysia
kahkahkahkah
kita semua pendatang didunia fana ini...sebelum balik buat baik byk2 bkn buat jahat