Sabtu, 6 April 2013

STRATEJI PAKATAN RAKYAT BERGERAK TERUS




Selepas menghina Hindu, Zul Noordin guna perkataan ‘keling’



KUALA LUMPUR, 5 April — Ahli parlimen bebas  Zulkifli Noordin “ditangkap” di laman sosial Youtube menggunakan perkataan “keling”, dimana kaum India di Malaysia menganggapnya sebagai perkataan menghina berbau perkauman, beberapa hari selepas video beliau menghina penganut agama Hindu tersebar luas.
Klip video dimuatnaik semalam menunjukkan ahli parlimen Kulim Bandar Baharu yang kontroversi itu dalam satu majlis orang ramai di Ampang pada 6 Mac, bercakap mengenai teori konspirasi berhubung kematian warga Mongolia Altantuya Shaariibuu dan penyiasat peribadi P Balasubramaniam yang meninggal dunia kerana serangan jantung bulan lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BANYAK ORANG TAK FAHAM PERANAN  ZUL BISUL... kah kah kah..

kah kah akh.. ZUL BISUL IALAH AJEN 007 UNTUK PAKATAN.... kah kah kahj...

kah kah kah...DI HANTAR TERUS KE SARANG MUSUH.... kah kah kah..

kah kah kah.... MISSION ZUL BISUL HANYA SATU.... kah kah kah..

kah kah kah...BAWA KEMBALI  SOOKONG KELING...OPPPS... ORANG INDIA.... kah kah kah..

woit... TER BAIK... TERBAIK... TERUSKAN LAGI.... kah kah kah

INI JUGA SAEKOR
AJEN  KE 009




NOTA
mulut zul bisul
lebih besar dari mulut samy velooo





--------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mahadet pun keling juga.Dan lagi pariah pula.Zul ni perli Mahadet sebab tak dapat kerusi.Lepas ni ZUL kulum akan jadi penyapu buruk.Boleh lah dia kawan dengan anak Toyo yang menggangur tu!kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

KUALA LUMPUR - Memilih Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai pemimpin akan menyebabkan negara terdedah kepada pelbagai ancaman dari dalam dan luar negara, kata ilmuan dan bekas rakan karib ketua pembangkang itu, Datuk Dr Sidek Baba.

Sidek berkata beliau percaya banyak pihak tahu perkara sebenar yang berlaku melibatkan Anwar, tetapi mereka tidak berani menyampaikannya kepada khalayak.

"Ada sesuatu yang tidak kena pada integriti Anwar. Integriti sangat penting tetapi kalau tampil dengan imej yang tercalar mungkin orang luar boleh jadikan ini asas peras ugut, apatah lagi orang dalam, apa lagi rakan-rakan komponen dalam pakatan rakyat," kata pensyarah kanan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) itu kepada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad di sini hari ini.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mataiiii...kena sogit (denda) lima ekor babilah kau kalau kau di SABAH zul.....hheeeeehhhheeeee

Tanpa Nama berkata...

Baru tengahari tadi muhiden kata pas - pati ajaran sesat kat tv 3 suku. Aku tak kesah la apa dia nak kata. Tapi dalam kepala aku, bn - babi negara; umno pulak- untuk manusia no otak. Macai gerombolan jangan marah aaaa....ketua kamu yang ajar benda tak baik nih!

Tanpa Nama berkata...

Takkan Zul babi tak kenal sapa itu keling....Ayo...pi penang ada masjid kapitan keling laa......Sapa dok pi itu masjid? hindu ka?

Jadi Keling ni adalah nama untuk India mamak yang kaki putar alam nombor satu....

Kat rumah cakap tamil...tapi berlagak macam melayu...semata mata nak dapat tempias DEB...

Habis si Zul ni akan dilawat dan diliwat oleh mamakutty pasai heret asal usulnya...