Rabu, 1 Mei 2013

KAH KAH KAH - BOTOL TAK PA CU CHING



 

PENIPUAN
 SEDANG DI RANCANG
 Dakwat Kekal: Kesilapan Mungkin Punca Petugas SPR Tidak Goncang Botol
KUALA LUMPUR, 1 Mei (Bernama) -- Dakwaan dakwat kekal yang dicalit pada jari seorang pengundi awal mudah hilang dengan membasuh jarinya mungkin disebabkan kegagalan sebahagian petugas Suruhanjaya Pilihan Raya mematuhi cara penggunaan dakwat itu.

Setiausaha SPR Datuk Kamaruddin Mohamed Baria berkata ekoran dakwaan itu, SPR membuat beberapa ujian semalam dan hasilnya jari mereka yang telah dicalit dengan dakwat kekal yang botolnya digoncang lebih kekal dakwat itu di jari mereka dibandingkan dengan botol yang tidak digoncang.

METOD ORANG PAHANG



"Walau apa pun kesan dakwat kekal itu, SPR ingin menegaskan bahawa setiap pengundi awal yang telah selesai mengundi pada 30 April 2013 tidak boleh mengundi sekali lagi pada hari pengundian biasa kerana nama mereka tidak wujud dalam daftar pemilih pilihan raya bagi pengundi biasa yang akan mengundi pada 5 Mei 2013," katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan Selasa malam.

Oleh itu, SPR akan meneruskan penggunaan dakwat kekal pada 5 Mei 2013 selaras dengan kehendak undang-undang yang sedang berkuat kuasa.

Beliau berkata SPR telah menerima maklumat berlaku penyebaran gambar melalui laman sosial mengenai pendedahan oleh seorang pengundi awal bahawa dakwat kekal yang dicalit pada jarinya mudah hilang dengan membasuh jarinya.

Kamaruddin berkata SPR juga menerima maklumat bahawa satu laporan polis telah dibuat oleh seorang pemimpin parti politik berkaitan perkara itu.

METOD  ANAK MUDA GLOBAL



Ujian yang dilakukan oleh SPR adalah terhadap pegawai-pegawai SPR yang telah mengundi secara pos dengan sebahagian daripada mereka dicalit dengan dakwat kekal yang botolnya tidak digoncang dan sebahagian yang lain pula dicalit dengan dakwat kekal yang botolnya digoncang.

Ujian ini dibuat berdasarkan kepada cara penggunaan dakwat kekal sebagai mana yang dikehendaki dan dinyatakan pada kotak dan botol dakwat kekal, katanya.

Beliau berkata SPR ingin memaklumkan bahawa SPR membuat beberapa kali ujian terhadap dakwat kekal itu sebelum ia dibekalkan untuk digunakan dalam pilihan raya umum ke-13.

SPR akan mengadakan demonstasi kepada wakil media untuk menunjukkan perkara itu.-- TIEWNAMA


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... SIAPA TAK LANCAP KAN BOTOL INI DULU.... kah kah kah..

kah kah kah...KENA GONCANG GONCANG.... BARU PANCUT.... kah kah kah...

kah kah kah... TAK GONCANG TAK KERAS.... kah kah kah...

kazh kah kah...TAK KERAS ...AIR TAK LEKAT.... kah kah kahj

woit.... BOTOL INI PERLU DI CHAK WOW DULU.... kah kah kah...

kah kah kah... BOTOL INI WAJIB DI PA  CHU CHENG.... kah kah kah..

NOTA
instruction dikulit botol ini
hanya dalam bahasa siam
dan bahasa mandrin
kah kah kah



JANJI BERSIH

jika berlaku penipuan

maka janji bersih akan
membuat 3 tuntutan

1 - tidak akan mengitiraf keputusan pru13
2 - menuntut spr di mansuh
3 - wujudkan spr baru untuk menjalankan pru sekali lagi


--------

10 ulasan:

Awanama berkata...

apakah spr masih boleh dipercayai

Awanama berkata...

alasan yg standard oleh spr..

jawapan rakyat, ini kali lah..

turun kt jalanraya

senjakala berkata...

kahkahkahkah..lu x tau satu lagi bro...metod orang pahang ni..kalau menang jadi yb..terus test drive kereta baru bro..kahkahkaakahkah

Awanama berkata...

"SPR akan mengadakan demonstasi kepada wakil media untuk menunjukkan perkara itu"

bayangkan strateji kelentong maha mudah ini,
yg tak memerlukan saintis roket atau ejen tahap james bond utk mencetus idea mahupun merungkaikannya:

1.dakwat kekal asli ori 100% lulus qaqc lulus iso 2020 lulus piawaian sirim lulus puspakom dan mcm2 kelulusan lain lagi lah, dibeli dan diimpot sepertimana sepatutnya mengikut cadangan suruhanjaya pembaikan pilihanraya dan seperti yg dipersetujui dan ditetapkan spr sebagai akta pilihanraya terkini utk digunakan dalam pru13
-ini menunjukkan pada semua rakyat malaysia dan seluruh cakrawala milky way bahwa spr dan kerajaan ubn amat baik telus saksama dan sedia menurut tuntutan rakyat

2.dakwat sebenar yg telah diimpot distok di tempat rahsia dan berkunci berkawal, malah warna dakwat sendiri pun dirahsiakan sehingga hari mengundi, supaya tidak ada kilang yg cuba klon
-ini menunjukkan spr benar2 tahu cara buat kerja serta penuh amanah dan integriti

3.canangkan bahwa yg tahu warna dakwat ori ini cuma 3 makhluk sahaja dalam seluruh cakrawala milky way, iaitu 2 kepala spr dan 1 kepala penjual/pengilang (hatta kuli2 dan supervisor kilang sendiri pun tak tahu warna dakwat yg dijual khas kpd kerajaan 1malaysia sebab semasa kepala penjual/pengilang memasukkan pewarna dalam mesin pembancuh, semua kuli2 dan supervisor, malah semua kamera cctv, telah ditutup penglihatan dgn kainlilit hitam)
-ini menaikkan saham 2 kepala spr yg dlihat jujur amanah di mata rakyat yg cintakan 1malaysia serta mana2 individu yg terlalu mudah dikelentong cerita wayang

4.umumkan pula bahwa dakwat ori ini datang dalam 2 warna berlainan, kerana 1 warna utk undi awal dan 1 warna lain utk 5mei
-wah! hebat sungguh budayakerja dan dayafikir kepala spr ni mengalahkan kepalahotak bos suruhanjaya peperiksaan 1msia, hinggakan tahap ini pun mereka mampu pikirkan demi menjamin tiada soalan bocor berkaitan warna dakwat, maka tiada siapa boleh klon dakwat utk 5mei!

5.jeng jeng jeng! rupa2nya spr beli dakwat ori memang 2 warna, tapi masa sama, bikin dakwat sendiri (yg gagal capai mutu dakwat ori) dan ikut warna pertama, khas utk undi awal sahaja
-sebahagian pengundi awal akan diberikan dakwat ori warna pertama lalu tandanya kekal melekap di jari selama 3hari, sedangkan sebahagian lain akan diberikan dakwat klon (warna sama) lalu mudah ditanggal tanpa perlu tunggu 3hari, dan bila diaudit (buat demonstrasi pada media utk 1malaysia saksikan) maka sudah tentu dakwat ori warna sama yg akan diguna sedangkan dakwat klon akan siap dihapuskan!

kalau nak kelentong style ubn bukan susah...

-average joe-
klakka-la.blogspot

Awanama berkata...

Teringat gua waktu amik exam dulu..kene pakai pensel 2b semata2... pensel lain xleh guna.. sistem ni berjalan hingga sekarang walaupun zaman IT hot dah bertahun2...

Apalah pukimaknya malang hinggakan cikgu2 dan pensyarah2 universiti pun menjadi bodoh kerana pensel 2b ni..kene anggap pensel 2b ni mcm oksigen bila manusia bernapas..bodoh selama2nya la kalo gerombolan terus memerintah mesia..

Stupid University berkata...

Kali nie gua bawak sarkot sekali masa mengundi! Kah! Kah! Kah! Kah! Ooowh tentunya syok sekali! Menggoncang burung gua dan terpancut depan kerani SPR! Kah! Kah! Kah! Kah!

Awanama berkata...

Bro dalam Mandat pkl 9pm tadi ada keluar dlm skrin tv gambar dlm blog bro TT 'Tipu p/raya rakyat turun ke j/raya'. Tak semena-mena kombang lubang hidung den...I'm proud with u bro TT sekalipun bro digelar penghasut

Awanama berkata...

Kah kah kena lancap botol tu baru kekal kah kah kalau lekat haru bro boleh mengandung apadah kah kah kah malaysia spr tak nak demo gaya goncang anak muda ke

Awanama berkata...

woi isham... lu mabuk todi lagi ke?

Awanama berkata...

LOL PENSIL 2B!!!! WAKAKAKAKA