Rabu, 1 Mei 2013

SAMSENG GEROMBOLAN SEDANG MERANCANG


NOTA
soalan? soalan? soalan?
perlu jawapan
kah kah kah

KENYATAAN MEDIA UNTUK EDARAN SEGERA
1 MEI 2013

Saya dan rakan-rakan daripada Pakatan Rakyat Kelana Jaya memandang secara serius terjumpanya apa yang dikatakan bom petrol di Bilik Gerakan UMNO Seri Setia baru-baru ini.

Walaupun tidak memiliki maklumat secukupnya, kami menyedari bahawa  kejadian seperti ini sememangnya akan menimbulkan kegelisahan dan kegusaran di kalangan penduduk setempat.

Pimpinan Pakatan Rakyat dalam sidang media pada 29 April 2013 yang lalu secara jelas telah menyatakan pendirian bahawa kami menolak dan mengutuk sebarang keganasan politik yang berlaku di negara ini.

Kejadian tidak bertamadun yang berlaku di Bilik Gerakan ini tidak boleh diterima sama sekali dan kami melahirkan rasa simpati kami kepada rakan-rakan UMNO/Barisan Nasional Seri Setia.

Saya menggesa pihak berkuasa yang berkenaan agar dapat menjalankan siasatan lanjut terhadap kes ini seterusnya mengambil tindakan yang sewajarnya dalam memastikan Pilihanraya Umum yang akan datang  dapat berlangsung dalam semangat demokrasi yang masih mengutamakan keselamatan dan kesejahteraan rakyat.

Pada masa sama, saya menyeru penduduk Seri Setia., Kelana Jaya dan rakyat Malaysia amnya agar bertenang dan tidak mudah terpengaruh dengan kejadiaan yang berbaur jahat ini.

NIK NAZMI NIK AHMAD
CALON PARTI KEADILAN RAKYAT
DUN SERI SETIA





JANJI BERSIH

jika berlaku penipuan

maka janji bersih akan
membuat 3 tuntutan

1 - tidak akan mengitiraf keputusan pru13
2 - menuntut spr di mansuh
3 - wujudkan spr baru untuk menjalankan pru sekali lagi



--------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Baru lepas tengok Mandat dlm tv3suku tadi. Kah!kah!kah! muncul senator kotak ezam dgn drcandra mzapar ee. Macm gampang!kah!kah!kah!
Lagi satu pasal bapak si saipol baukari...dah spin balik dah pulak. Dulu aku dah peringat kat bini aku, tak kira la dia dah ngaku silap ke atau tidak, itu bukan/tak payah dijadikan faktor kita myokong PR. Kita sokong PR pasal kita dah muak dgn pantatdbiran BN yg penuh dgn penipuan, rasuah dan kronisme... selain dr masalah warga asing, kos sara hidup, msykt melayu dan india yg papa miskin, pendidikan yg terkebelakang dan...dan..dan....

Awanama berkata...

Persoalan kurun ini.. Gua masih tak paham mood rakyat malaysia ni... penipuan demi penipuan yg sudah entah berapa juta kali telahpun pegawai2 tinggi dan menteri2 kerajaan melakukannya... masih boleh bersabar dan akur dgn sistem pemilihan yg sedia ada..

Apa punyer bodoh dan sengal pemikiran sebegini masih wujud pada zaman teknologi demi teknologi yg masih tetap dihasilkan oleh negara yg rakyatnya tak henti2 makan babi, meminum arak dan menggalakkan budaya seks sesuka hati dan tak peduli pasal agama!

Mana keintelektual kita yg mengaku agama kita adalah terbaik dari kehidupan bebas orang lain yg tak henti2 makan babi dan meminum arak? Berjanji tak akan masuk lubang biawak kali kedua? Ini sudah berjuta2 kali masuk lubang biawak pun, masih lagi buat tongong dan pekak!!! Apa yg masih tak kena nih???

DIDI KOTA BELUD berkata...

Betulkan...bapa saiful pusing balik....dah habaq dah...muka muka ni mesti makan bangkai....pakatan...ini pengajaran...kerana rakyat punya six sense lagi tajam dari kamu...hati hati lain kali...dah.dah..dah...pi ceramah sana...kasih attack dan defend sistem kita balik...dah.dah...jangan layan pukimak bapa saipool ni...dah....dah...dan pada para hantu...wa compom jadi paca.....hahhahahahaha....koleksi telinga kalian pasti aku buru sampai korang lupo cakap bahasa ibunda kalian....hahahhahaha.....matilah korang ini kali.......MATILAH KORANG.......

Awanama berkata...

INI SEMUA SALAH, BE END. NOTED.