Rabu, 1 Mei 2013

SENYUM PETANG SATU MEI



TOK HENG
CALON PASTI MENANG
KALAU DI SHAH ALAM



WAR ROOM EPISOD 1


WAR ROOM EPISOD 2


--------

4 ulasan:

MFZ berkata...

macam mana nak ketawa?

Hari ni pergi PWTC ingatkan nak beli buku dan jumpa Hisham tukartiub.

Sampai sana jam 4.30 petang, petugas Merpati jingga beritahu Hisham kena halau keluar dan buku tak boleh dijual.

LRT pulak terlampau padat, teksi cekik darah caj RM20 untuk ke Setapak!

Awanama berkata...

TT,
Lepas pru ini hang bolih mula buat film porno..
Seru semua pengarah penerbit film buat film porno..
Malaysia dah halalkan industri ini..
Jadi jangan takut lagi kena tangkap..
Umno dan kerajaan bolih..
Ini peluang perniagaan baru..
Anak muda takde kerja pin bolih mula jual film porno di pasar malam..
Bisness baru.. Peluang baru..
Undang undang haramkan film porno di Malaysia dah tak ujud..
Polis takkan tangkap...
Mulakan industri lumayan ini..

Awanama berkata...

Cepat TT
Buka TV3 sekarang
Poster bro TT tengah dibincangkan
He he

DIDI KOTA BELUD berkata...

Li legend sham...lu memang legend....apa sangatlah pwtc tu.....kacang.....doaku semoga buku mu sampai ke hujung dunia...lu legend.....salute....kaLau aku kahwin lagi..anak aku seorang nama hishamudin rais....satu...mohamad tukar tiub...satu ....tengku RABU...dan satu lagi puteri revolusi alasham rais....sungguh...itubpun kaLao ko izinkan......tabik pada legend.TABIK.