Isnin, 8 Julai 2013

ANAK MUDA PILIH AKHBAR COOL



KDN rampas lebih 100 naskhah akhbar tabloid

KUANTAN - Sebanyak 126 naskhah akhbar tabloid parti politik dirampas dalam satu operasi Kementerian Dalam Negeri (KDN) di empat premis sekitar bandar raya ini.
    
Pengarah Bahagian Kawalan Penerbitan dan Teks Al-Quran KDN Pahang Azilah Madulan berkata rampasan itu dilakukan mengikut Akta Mesin Cetak dan Penerbitan (Pindaan) 2012.
     
"Daripada jumlah itu, sebanyak 100 naskhah merupakan akhbar Suara Keadilan dan 26 naskhah lagi ialah akhbar Harakah.
    
"Pemeriksaan dan rampasan dilakukan oleh tujuh anggota bermula 10 pagi tadi di sebuah kiosk di Taman Tas, Batu 3 Jalan  Gambang, Jalan Besar dan berakhir di sebuah kedai runcit di Indera Mahkota 2 di sini," katanya ketika dihubungi Bernama.
    
Beliau berkata kebanyakan peniaga tidak mengetahui penjualan akhbar tabloid itu kepada orang ramai adalah salah kerana tidak mempunyai permit atau kelulusan daripada KDN.
    
"Bagaimanapun, kami berterima kasih kepada peniaga kerana memberi kerjasama yang amat baik bagi membolehkan operasi berjalan lancar, kita telah menasihatkan supaya peniaga terbabit agar tidak menjual mana-mana penerbitan seperti akhbar tabloid yang tidak mempunyai permit dan kelulusan daripada pihak KDN," katanya. - Tiewnama



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI DENGKI.... kah kah kah...

kah kah kah....SURAT KHABAR GEROMBOLAN TAK LAKU... kah kah kah..

kah kah kah...KACAU SURAT KAHABR YANG LARIS DAN POPULAR.... kah kah kah

kah kah kah... TAK ADA SAPA NAK BELI UTUSAN MELOYO... kah kah kah...

kah kah kah...NAK PAKAI DALAM JAMBAN PUN TAK ADA STANDARD... kah kah kah..

NOTA
ni yang best
anak muda suka akhbar
yang tak ada lesen
yang ada lesen dan permit 
anak muda tak layan

yang ada lesen
yang ada permit
akhbar poyo

yang tak ada lesen
yang tak ada permit
yang ini jadi pujaaan
inilah akhbar cool
kah kah kah




-----------

5 ulasan:

samdole berkata...

http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/20584-mesir-ditembak-di-kepala-peluru-meletup-dalam-badan

apa macam? TT suka ?

sekali hambatjer berkata...

This not dengkis.....this is take uts....takutsssssss.......the nun making moving moving to signal now jeep to stand up up and drop dead.....hehehehehe....this not dengkis....this is take utssssss......werk kepui.......vagina mother realy....bego......

Tanpa Nama berkata...

Elak harakah sampai kt Kuala Besut bro...

Tanpa Nama berkata...

kanina la weii.. sejak tt keparat menyokong gerakan tamarod, tahap cool tt telah menjunam ke taraf macai. Mentang - mentang buku lu laris lu dah lupa pada perjuangan pakatan Islam tt.. itulah sifat manusia minang + negrito tt macam yg mamak pukimak madey kutty cakap.. Pale butoh hang

Tanpa Nama berkata...

TT pukimak lu bila lu nak siar cerita org Islam tgh solat kena tembak mati dgn askar Mesir!! Tak abis2 dgn Tamarrod lu. Pada lu asal org muda kuar demo aje baik, padahal diorg jatuhkan pemimpin Islam yg perjuangkan Islam!! Lanjiolu laaa!!