Khamis, 12 September 2013

ANAK LELAKI ISDKANDAR MENIPU LAGI



MUSTAHIL TAK TAHU
 Pemimpin Sabah dakwa Dr Mahathir menipu dalam RC
Pemimpin politik Sabah membidas keterangan TMahathir Mohamad dalam Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) berhubung pendatang asing di Sabah hari ini dan menyifatkannya satu penipuan kerana bekas perdana menteri paling lama berkhidmat itu pernah membuat kenyataan sebaliknya sebelum ini.
Pengerusi Parti Reformasi Negeri Sabah (STAR)  Dr Jeffrey Kitingan berkata beliau tidak terkejut dengan kenyataan Mahathir yang sering meletak kesalahan kepada pihak lain.
"Beliau tidak menafikan kad pengenalan diberikan secara haram. Beliau hanya tidak tahu tentang Projek IC yang diberikan namanya oleh pihak lain," katanya apabila dihubungi The Malaysian Insider.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... PADAN MUKA... kah kah kah..

kah kah kah....BARU SEKARANG SEDAR... kah kah kah...

kah kah kah...MAMAT NI AJAK SAMA SAMA TAK NAK...kah kah k kah..

kah kah kah... SAMA SAMA TUMBANGKAN GEROMBOLAN TAK NAK... kah mkah kah..

kah kah kah... SAMPAI KIAMAT JADI KULI BATAK .... kah kah kah




    SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila dibaca dlm.akhbar cara Anak Kutty ni jawab dlm siasatan tu,jelas akan asal-usulnya - membelit, menipu dan bongkak.Sepatut penipu ni dihadapkan kemahkamah bukan sekadar siasatan yg tak punya kuasa mahkamah.Orang Sabah patut buat aduan polis untuk seret malaon ni kemahkamah atas tuduhan "pengkhianat negara".

DDKB berkata...

bangsa dia pun dia boleh tipu....ini kan orang lain.......inilah dia wajah sebenar anak kutty...halau je dari BUMI dia ni...kalau seseorang tu tak pernah mengaku sesuatu bangsa tu bangsa dia...DIALAH MANUSIA PALING BANGSAT DI BUMI DAN DILANGIT.....!!!!.....geopary ni pun satu.....kalau dulu stay pkr kan bagus.....manusia tamak dah tu kuat betul rasis dia...ingat semua orang malaya ni macam perangai pukimak kutty tu ke...hey GEOPARY...give some hope lah...brezzelah...situpid.

Tanpa Nama berkata...

Tetapi yang paling banggang bukan Mamak nie, yang banggang tu ialah semua yang bersuhabat dengannya untuk mendapatkan habuan dan kini rasakanlah nikmat persuhabatan itu. Ini pulak terpaksa termakan racun dari Mamak ini.

Padan muka.

Tanpa Nama berkata...

Anwar dok nyanyi racun di tangan kanan mu. Madu di tangan kiri mu. Yang mana pilihan mu ? Tak syak lagi 47 % pilih racun. Jangan dok complain selalu. Inilah musibah yang baru masuk nie. Ada niat. Ada motif. Ada racun. Tabur manis di mulut. Racun seluruh badan. Melayu susah faham. Golongan kutty nie sudah menghancur identiti bangsa melayu. Yg gelap yg legam yg hodoh jadi melayu segera macam mamee segera kah kah kah