Ahad, 15 September 2013

LAGI KERENAH EEE






NOTA
mari kita bertaruh
dibelakang ini kecoh ini ialah eee
tak percaya tunggu dan lihat
muka muka eee yang legam
akan muncul di media

NGO bantah dialog Mujahid di gereja Kristian
Sekumpulan NGO pro-Melayu membantah penganjuran majlis dialog anjuran MP Parit Buntar Datuk Mujahid Yusof Rawa bersama sekumpulan penganut Kristian yang dijadualkan berlangsung esok di Pulau Pinang.

Laporan Mingguan Malaysia hari ini memetik kenyataan jurucakap kumpulan aktivis tersebut, Azmi Jaafar yang berkata dialog tersebut sepatutnya menampilkan tokoh yang arif mengenai Islam dan bukannya pemimpin politik seperti Mujahid.

"Kita bimbang ada pihak menggunakan dialog tersebut untuk agenda politik sehingga sanggup menggadaikan maruah Islam.

"Kita tidak menghalangnya tetapi sepatutnya dialog itu diberi peranan kepada orang yang fasih tentang Islam seperti mufti," katanya yang mewakili Gabungan Bela Hak Insan Pulau Pinang (GABUNGAN).

Menurut laporan Utusan, NGO terbabit turut membuat laporan polis ke atas majlis dialog yang dijadualkan berlangsung di Gereja St Mark, Butterworth, malam esok.
SAEKOR EEE YANG LEGAM
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

---------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

EEEEE.. cadangkan mufti, jadi rasanya Tok Peti Harus Sanasini adalah layak bagi EEEE...sedangkan Mujahid juga orang yang bijak agama, Bukan seperti EEEE...,hitam legam mengaku melayu..Podaaaaaahhhhh...kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Ni lagi satu spesis bangang dan suka org tau dia bangang. Pi la tengok dan dengar sendiri dialog tu dari awal sampai habis baru boleh judge. Ini main bimbang2 terus repot polis.. ikut bimbang, aku lagi bimbang spesis eee ni kat ic depa tulih melayu! Kebimbangan aku ni jauh lagi valid! Demi ajenda politik sanggup menggadaikan maruah kerala yeendeeaa!

Tanpa Nama berkata...

itu pun nak buat report polis ke?

Tanpa Nama berkata...

Jangan kata Penang saja dikuasai Eee, Kedah dah lama dikuasai Eee.. 22 tahun jadi PM.. kendian difaraid pulak untuk anak jadi MB dan habis harta Petronas dibalun anak beranak Eee ni..

Segala rumah hingga ke apa saja harta benda Eee ni, besar2 belaka.. Ferarri kat rumah2 anak sedara saja pun dah 3-4 bijik.. rumah hampir sama besar dgn bangunan pasaraya Tesco.. lu pk sendri la..

DDKB berkata...

Pukimak punya bangsat ni....bangat ni lah yang mengurangkan kepercayaan sesama melayu..memecah belahkan melayu dan mengurangkan kuasa melwyu di malaysia...aku kalau pemimipin melayu dihina...aku ok...tapi kalau bangsa melayu dan bumiputera dihina aku tak bley toleransi.....eeeee....berambus dari malaysia.

Tanpa Nama berkata...

kita masih juga tak sedar yang kejatuhan kerajaan melayu melaka dulu adalah disebabkan oleh seekor eeeee. Kita masih mahu mengulangi kesilapan yang sama seperti yang telah dilakukan oleh nenek moyang kita dulu. Betul kata eeee, melayu mudah lupa

Tanpa Nama berkata...

Pukimak pinya bangsa.....

Tanpa Nama berkata...

Semasa Perhimpunan Agong UMNO Tahun 2010, saya sebut bahawa Jawa itu Melayu, Bugis itu Melayu, Banjar juga disebut Melayu, Minangkabau memang Melayu, keturunan Acheh adalah Melayu, Jakun dan Sakai asli adalah Melayu, Arab dan Pakistani semua juga kira Melayu, malah muallaf bertakrif Melayu, waima.... Mamak dan Malabari pun....... dah serap ke Melayu.

Ben Joe berkata...

Tah Eeeeeeeeeee Hangiiiiit Hiiiiitamm..
abis jahanam melayuuuuuuu... kahkahkah..

tak kan melayu hilang di dunia...
mari makan sireeehhhhhhh...kahkahkah