Khamis, 17 Oktober 2013

SEMUA SUDAH MURTAD




SILA IKUTI TWITTER TUKAR TIUB
@ishamrais


 MURTAD
Kah..kah..kah.. Sekarang TT lu sudah murtad, wa pun murtad, tak payahlah lagi kita sembahyang. kah..kah..kah.. Ini semua gara-gara mat Indon, mat gadut sudah online dengan Allah. kah..kah..kah.. Tok Arab pun semua dah murtad, Bani gerombolan saja yang makan sebut nama Allah tak murtad tapi boleh makan rasuah.kah..kah..kah.. sekarang banyak lembu sudah jadi korban. ingat lembu ingat Shahrizat. kah..kah..kah.. on INI BARU BETUL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/13
 
AGNOSTIK
Yg gua paham, isham mmg mengaku dia adalah AGNOSTIC. Khalas.. ini ada tulis dalam buku rampaian. Kpd brader yg bertanya, ramai kawan gua yg agnistic ni.. tapi gua adalah komunis beragama islam.. kahkahkah.. mcm mat indera gituh.. on PERTANYAAN DARI PEMBACA
Anonymous
on 10/16/13
 MENGHASUT LEBIH PENTING
hehehe penting sangat ke nak tau agama orang lain der?? aku pedulik hapa kalau si isham ni kapir ke, atheis ke? yg penting hasutan dia bawa pencerahan dalam seni melawan. dan kalau dia islam atau lebih tinggi martabatnya i.e "melayu islam", tapi bodek macam nak mampus... boleh jalan laa. kah kah kah on PERTANYAAN DARI PEMBACA
Anonymous

on 10/16/13

-----------

6 ulasan:

Awanama berkata...

AGNOSTIC? MEANING = One who is skeptical about the existence of God but does not profess true atheism..

Apa spesis pulak ni duduk atas pagar...?????? Tak confident...confuse punya specis...penakut le ni...tak de telo!!!!!! poorah...

Awanama berkata...

lawak cilaka no gendut.....
sipenjual agama cari makan....
jaga dulu gigi berulat.....
sialnya ex-mufti.....
kah...kah.....kah....

Awanama berkata...

Kepada semua pendemo tegar..bersiap sedia..esok mat monggol mau lulus GST...kita gasak sampai tercabut...mat monggol mau kita terima dengan hati terbuka...kita bukakan hati kita seluas luasnya biar dia tahu sapa malaysian...pukimak punya bn

Awanama berkata...

Zaman sheikh madey al kutty, sibok dgn isu Pas memurtadkan/mengkafirkan ameno mic dan mca.......kah kah kah hari ni nah jelas lagi terang siapa yg memurtadkan umat. Satu dunia murtadkan beb!!!!
Tahniah ameno!!!!!! Kah kah kah.

DDKB berkata...

Kalau mahthir murtad...nama murtad dio jimmy kutty....shabery chik....joshua chekitout...hamidi...lombardi.....rosmah....jenniper loabis...hhaaaa....kalau najib plak.....dio compom pakai nama james dean lah....play boy kannnnnnnnn....

Unknown berkata...

Haahahahaha...meroyan ke ape??