Rabu, 4 Disember 2013

NAJIB BUAT LAWAK





Najib mahu Mahathir fikir semula keputusan lepas jawatan penasihat Petronas


Najib Razak berharap  Mahathir Mohamad memikirkan semula keputusan beliau untuk melepaskan jawatan sebagai Penasihat Petronas.
Najib berkata ini kerana kerajaan berpendapat amat wajar dan sesuai untuk bekas perdana menteri itu terus berkhidmat kerana beliau mampu untuk terus memberi sumbangan kepada pembangunan dan kejayaan Petronas.
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

kah kah kah... SO SWEEEEET.... kah kah kah..

kah kah kah...DALAM HATI....kah kah kah

kah kah kah....PERGI BERAMBOOOOSlAAAA... kah kah kah..

kah kah kah...TUA BANGKA... MENYIBUK.... kah kah kah

-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mungkin, mungkin je la, bukan la khabar angin ke apa, ada deal antara mereka sebegini:
m: kamu lepaskan jawatan presiden dalam parti yang hanya tinggal orang yang kurang cerdik sahaja, sekarang jugak, sebelum pru13, dan biarkan orang lain naik jadi perdana menteri mengetuai gabungan devil that we know, atau saya bongkarkan rahsia kamu dengan arwah tun tuya! jangan ingat kerana bala dah tiada maka kamu boleh lepas dari bala kerana gambar kamu saya dah suruh kawan di singapura simpan
n: ala, jangan la begini tuan tun datuk moyang seri, nanti suami saya histeria tarik rambut dia sampai botak kena pakai rambutpalsu macam puan tun nenek moyang tak berseri... kesian dia belum cukup tua lagi
m: kalau begitu lepaskanlah jawatan macam dolah kaki tidor dulu!
n: janganlah, itu mengejut sangat! macam ni la tuan tun, eh, macam nama orang myanmar pulak... apapun, saya akan tetap turun jugak suatu hari kelak, sekarang tak boleh sebab terlalu mengejut, kemaluan saya pada seluruh 1malaysia, jadi buat masa ni saya cadang akan naikkan anak tuan tun
m: boleh pecaye ke???
n: saya sumpah laknat di masjid wilayah macam not-so-shy fool dulu!
m: oh, ingatkan kamu nak guna pesawat eksekutif rasmi tu lagi belanja juta2 pergi mekah lagi dengan suami kamu...
n: eh tak!!! kapalterbang tu kena cool down dulu, sekarang tengah hot lagi depa nyibuk soal dalam dewan dalam internet... oh, tapi pastikan anak tuan tun menang la pru nanti, jangan kalah pulak... ala, tabur je duit banyak2 berganda2 dah nak dekat pru nanti macam saya buat, gerenti menang!
m: betul ni??
n: correct correct correct! malah untuk bagi tuan tun dan anakberanak yakin, saya akan agih beberapa juta dari komisen yang saya dapat untuk seluruh kempen dia nanti!
m: seluruh? ok, boleh, tapi kalau kamu huloq duit, kamu kata i help u u help me, jadi apa pulak kamu mau??
n: haaaaa... yang saya respek tuan tun ni sebab walau dah masuk umoq nyanyuk, tapi pemikiran masih tajam hehe... ok, terusterang, saya bukan setakat sponsor anak tuan tun menang pru, saya juga sponsor dia menang dalam parti yang tuan tun kata takde orang cerdik dah tinggal tu, dan saya juga bagi dia jawatan pegang 1negeri, dia boleh buat hape dia suke dalam negeri tu, saya takkan kacautangan... tak pecaye tengok seberang laut nun, sebijik business model sama yang saya buat!
m: um, dengan pe-ke-he-pehin tu ye, ok, bagus saya setuju dengan business nodel tu, tapi apa hang nak, cakap la cepat!
n: saya bagi 3 benda, saya nak 3 benda jugak, fair la... 1, tuan tun jangan nak jatuhkan saya lagi, 2, tuan tun jangan dedahkan gambar dan skandal saya, dan 3, tuan tun letak jawatan penasihat petronas... ala singgit je pun gaji tuan tun kat situ, bagi la oranglain merasa, dapat gak dia merasa gaji sejuta setahun!
m: ummmm... payah lagi berat pintakpinta hang tu, tapi demi anak, bapa sanggup bergadai... cuma aku habaq kat hang sekarang, 1, aku sumpahlaknat tak jatuhkan hang tapi ingat, oranglain penyokong aku anakberanak akan tetap teruskan usaha jatuhkan hang, ala, macam devil la, askar2 dia takkan berhenti sampai kiamat! 2, aku sumpahlaknat takkan dedahkan gambaq dan skandal hang, tapi ingat, singapura dengan perisikan mungkin dedahkan 1hari nanti kalaupun snowden tak dedahkan! 3, ok aku tak pandang pun gaji singgit ciput tu, aku bukan pemintak sedekah tepi jalan, aku ada porsche cayenne ada mansion di kuala lumpur di argentina dan segala macam harta lagi, jadi aku lepaskan jawatan petronas tapi dengan cara terhormat, aku akan buat2 sakit dan kemudian guna alasan kesihatan
n: ok, muktamad! ingat tuan tun, u help me i help u!

-average joe-
klakka-la.blogspot

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hehehehe...lebey kurang lah tu average...lupa satu bende lagi...tambah sikit.........duit petronas sudah habis...kouta dio kepada peranakan kutty ni habis...so....nyawa pun tinggal sejengkal......baik cabut awal sebelum terlambat...pandai pandailah kou hidup jip.......heheheh

Tanpa Nama berkata...

Woi abe jib..

Orang sibuk pasal banjr ni..hang sibuk kat PWTC macam borak kat kedai mamak..ape ke jadahnye jib gor oiii..
kahkahkha..
malaysia dah parah dapat pm sengal..kahkahkah