Khamis, 12 Disember 2013

SATU LAGI BERITA BAIK



      BERITA AMAT BAIK


Spad: Semakan tambang mungkin 3-6 bulan lagi
Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat menyatakan bahawa bahawa badan itu akan mengkaji terlebih dahulu sebelum memberi kelulusan kepada operator perkhidmatan awam untuk menaikkan harga tambang, susulan kenaikan tarif elektrik.

Kajian untuk menyemak semula harga tambang bas dan teksi itu difahamkan sedang berlangsung dan akan siap menjelang suku pertama tahun depan.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BERITA BAIK... kah kah kah..

kah kah kah..BAIK UNTUK HASUT RAKYAT... kah kah kah..

kah kah kah... BENCI PADA GEROMBOLAN... kah kah kah


------------

4 ulasan:

MONGGOL berkata...

Ini ex kote tinggi ni betul baik punya....tak pandai mati mati....dia nak tengok semua balance .....share dia...kroni... cukong..dan rakyat yang bodoh bodoh semua merasa nikmat hasil kerja tangan dia.....wei...TBS harga 500 juta...tiada siapa ke nak kaji...aku tengok TBS tu...ada 250 juta pun boley buat......inilah masterpiece ex kote tinggi ni...

Unknown berkata...

berita ni memang baiK untuk PR, tapi taK baiK untuk beberapa persen rakyat maLaysia maLah berita ni sangat tidaK baik untuk indon, bangLar, negrO pengguna utama...maLah ayam-ayam asing [yg pakai kasut] pong nanti akan naik-kan harga sebab kos pengangkutan susahLah ayam nak cari makan....
maLah umnQ sendiri pong RUGi dengan isu ini sebab...biLa sebut bangLar ianya mesti sangkut-paut ngan umnQ... jadi bangLar susah umnQ pong akan susaH...

Pop Yeh Yeh berkata...

Apekebenda spad-spad ni ikan sepat ker?? Pengangkutan awam tak jugak maju-maju macam negara maju...

Awanama berkata...

Semua barang naik....cuma barang najib je tak naik bila pandang tapir tidor kat sebelah!!!!!!